امید های ایران حریف دلار های عربی نشدند
تاریخ انتشار : اسفند ۲۳, ۱۳۹۷ ۱:۵۷ ق.ظ
 
در دیگر بازی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال به مصاف الدوحیل رفت.
 امید های ایران حریف دلار های عربی نشدند

در این بازی برتری نسبی الدوحیل به چشم می خورد البته استقلالی ها هم فارغ از نتیجه عملکرد بدی نداشتند.
در نیمه اول استقلالی ها با کنترل بازی و البته خلق چند موقعیت خوب گلزنی توانستند با نتیجه ی مساوی بدون گل به رختکن بروند.
ولی بازی در نیمه ی دوم متفاوت بود بن عطیه مدافع پیشتاخته و سابق تیم های یوونتوس و بایرن مونیخ که با قرار دادی هنگفت و چند ده میلیون دلاری به الدوحیل آمده بود دروازه ی استقلال را با با یک ضربه سر بازکرد.
در دقیقه ی ۷۳ و ۹۱ هم دروازه ی استقلال با خروج های اشتباه رحمتی بوسیله ی اکرم افیف و العربی باز شد تا استقلال با سه گل مقلوب الدوحیل شود.
در این بازی نبود روزبه چشمی و الهیار صیادمنش یکی از دلایل ضعف استقلال بود.
در جام جهانی روسیه دیدیم که روزبه چشمی دائم روی ضربات ایستگاهی بن عطیه را پوشش نی داد ولی در این بازی یار مستقیمی برای این بازیکن سر زن قرار داده نشده بود‌.
الهیار صیادمنش هم که در بازی با فولاد توزستان در لیگ برتر مصدوم شده بود به این بازی نرسید تا زهر حملات استقلال و سرعت این تیم در حملات پایین بیاید.
یکی از ضعیف ترین عملکرد هارا از دو مدافع کناری یعنی آرمین سهرابیان و وریا غفوری و البته منشا شاهد بودیم که البته دلیل ضعف منشا و وریا کمی واضح بود که در این متن به آن اشاره نخواهیم کرد و سهرابیان هم احتمالا به دلیل کم بازی کردن ضعف داشت ولی از این ها که بگذریم ضعیف بازیکن رحمتی بود که با خروج های اشتباه باعث خوردن دوگل شد.
ولی بزرگترین ضعف تاکتیکی استقلال نداشتن پلنBبود به گونه ای که وقتی الدوحیلی ها پاتوسی گلزن وتاثیر گذار را پوشش دادند دیگر حملات استقلال آن زهر همیشگی را نداشت و باعث شد که مجبور به عقب نشستن شوند.
امیدواریم که این تیم هم مانند دیگر تیم های ایران نمایش خوب داشته باشد واز بازی های بعد نمایشی بهتری بجای بگذارد‌.
امیر کسری تقوی
انتهای پیام/

کد مطلب: 6558
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری