بازیکن اصلی تیم فجر ورامین آسمانی شد
تاریخ انتشار : مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب.ظ
 
تیم فوتبال فجر ورامین بیش از آن که به خاطر افتخارات کسب کرده در شهرستان و استان شناخته شود، به بازیکنان شهیدش شناخته می‌شود، تیمی که یکی دیگر بازیکنان اصلی خود را پس از سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی به نام محمد قاجار، تقدیم اسلام کرد و این بازیکن اصلی نیز آسمانی شد.
 بازیکن اصلی تیم فجر ورامین آسمانی شد

به گزارش ندای وارنا؛ ورامین از بازیکنان به‌نامی در رشته فوتبال برخوردار بود و تیم‌های بسیاری از این شهرستان در استان تهران افتخار کسب‌ کرده بودند، تیم فوتبال دخانیات ورامین، در دهه هفتاد در زیرگروه لیگ برتر نیز بازی می‌کرد.

تیم‌های فوتبال و بازیکنان ورامینی نه تنها در زمین فوتبال که در جبهه‌های نبرد حق علیه‌ باطل نیز خوش درخشیدند و تنها دو تیم فوتبال فجرو شهید امیر بیش از ۳۰ شهید تقدیم اسلام کردند.

تیم فوتبال فجر در میان تیم‌های ورزشی شهرستان ورامین را بیش از فوتبال، به بازیکنان شهیدش می‌شناسند ، تیمی که تعداد بازیکنان شهیدش، بیش از از یازده بازیکنی است که در مستطیل سبز حضور دارند.

محمدرضا فرزانگان بیگدلی، محسن قاجاریه، حمید اصفهانی، محسن هرندی، سید موسی طباطبایی، علی جعفری منش، محمد جعفری منش، محسن شیرکوند، ناصر نوع پرور، کریم کدخدایی، رحیم کدخدایی، مصطفی کاشانی، سیدعلی حسینی امامی، سیدمحسن ابراهیمی از جمله شهدای تیم فوتبال فجر ورامین می‌باشند.

این تیم بیش از ۲۰ جانباز نیز تقدیم اسلام کرده است.

روز گذشته، محمد قاجار، برادر شهید محسن قاجار دیگر بازیکن تیم فوتبال فجر ورامین پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از صدمات دوران هشت سال دفاع مقدس به جمع همرزمان شهیدش پیوست و آسمانی شد.

دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

ورامین با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 10015
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری