تجلیل از مسن‌ترین دانشجوی جهان در ورامین
تاریخ انتشار : مهر ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۹ ب.ظ
 
دانشگاه پیام نور مرکز ورامین از مسن‌ترین دانشجوی جهان در هفته سالمند تجلیل کرد.
 تجلیل از مسن‌ترین دانشجوی جهان در ورامین

به گزارش ندای وارنا به نقل از فارس، ظهر چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶ در همایش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز ورامین از مسن‌ترین دانش‌آموخته این دانشگاه تقدیر کرد.

سهراب عسگری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین در این همایش اظهار کرد: پشتکار تمام‌نشدنی این دانشجو قابل تحسین و الگویی برای نسل‌های جدید و همچنین دانشجویان جدیدالورود است.

غلامرضا رمضانی دانشجوی ۹۱ ساله دانشگاه پیام نور مرکز ورامین نیز در این همایش گفت: برای انجام دادن کاری مرحله نخست این است که انسان بخواهد و تصمیم بگیرد تا بتواند به هدفش برد؛ با وجود مسافت طولانی و مشکلات راه به دلیل علاقه و هدفی که داشتم، توانستم بر تمام سختی‌ها غلبه کنم و به هدفم برسم.

وی ادامه داد: علاقه زیادم به مطالعه کتاب من رو مشتاق به ادامه تحصیل در این دوران کرد و زمانی که از ارتش بازنشسته شدم، تصمیم گرفتم به ادامه تحصیل بپردازم و در کنکور سال ۸۷ شرکت کردم که در رشته زبان انگلیسی موفق به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین شدم و از لطف خداوند متعال و همراهی همیشگی همسرم که در همه امور در کنارم و حامی‌ام در این راه بود، توانستم موفق شوم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود نبوی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور استان تهران نیز از برگزاری مسابقه‌ای در سایت نهاد خبر داد  گفت: علاوه بر اینکه دانشجویان با شرکت در این مسابقه  از ۶ نمره کلاسی برخوردار می‌شوند، به‌قیدقرعه به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اعطا خواهد شد.

همچنین در این همایش از حامد عزیزی‌زاده نفر برتر مسابقات کشوری دعا و مناجات تقدیر شد.

کد مطلب: 2338
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری