فرماندار ورامین:
تمامی روستاهای ورامین از امکانات زیرساختی برخوردار هستند
تاریخ انتشار : مرداد ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۸ ب.ظ
 
فرماندار ورامین گفت: تمامی روستاهای شهرستان ورامین از امکانات و خدمات زیرساختی شامل آب، برق، گاز، تلفن و راه مناسب برخوردار هستند.
 تمامی روستاهای ورامین از امکانات زیرساختی برخوردار هستند

به گزارش ندای وارنا، محمدرضا یوسفی با حضور در بخش مرکزی شهرستان ورامین در جمع اهالی روستای کلاته اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاست های دولت تدبیر و امید، خدمت رسانی به روستاییان با هدف پیشگیری از مهاجرت بی رویه به مناطق شهری است.

فرماندار ورامین افزود: تمامی روستاهای شهرستان ورامین از امکانات و خدمات زیرساختی شامل آب، برق، گاز، تلفن و راه مناسب برخوردار هستند، هرچند که باید با تأمین دیگر نیازها، برای پویایی و رشد این جامعه پویا و مولد تلاش کنیم.

یوسفی ادامه داد: خدمت رسانی به روستاییان و اهالی ساکن در مناطق، یکی از سیاست ها و رویکردهای اصلی و محوری دولت تدبیر و امید است.

وی افزود : دولت تلاش دارد تا با حمایت از روستاییان، زمینه رشد و توسعه مناطق روستایی و مناطقی که از توسعه کمتری برخوردار بوده اند را فراهم کند.

مصطفی حیدری بخشدار مرکزی ورامین نیز در ادامه این جلسه با اشاره به خدمات گسترده دولت در مناطق روستایی شهرستان گفت: بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار در روستای کلاته صرف ایجاد و توسعه زیرساخت ها شامل هفت هزار متر مربع آسفالت، یک هزار و ۳۷۳ متر جدول گذاری و احداث خانه بهداشت شده است.

وی افزود: درهمین ارتباط ۸۰ درصد مشکلات مربوط به اسناد املاک روستایی این بخش از جمله روستای کلاته نیز رفع شده است.

کد مطلب: 713
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری