هم زمان با هفته نیروی انتظامی انجام شد؛
دیدار فرمانده انتظامی شرق استان تهران با ۳ خانواده شهید
تاریخ انتشار : مهر ۱۳, ۱۳۹۷ ۹:۱۳ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با ۳ خانواده شهید در ورامین دیدار و نیز از تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان عیادت کرد.
 دیدار فرمانده انتظامی شرق استان تهران با ۳ خانواده شهید

به گزارش ندای وسردار عبدالرضا ناظری بعد از ظهر جمعه به همراه تعدادی از معاونین با ۳ خانواده شهید و جانباز دفاع مقدس دیدار و از تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان شهید مفتح ورامین عیادت کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در حاشیه این دیدارها گفت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با شهدای نیروی انتظامی گفت: مقام معظم رهبری در بسیاری از دیدارها  بر مظلومیت شهدای نیروی انتظامی تأکید کردند بر لزوم رسیدگی به خانواده این عزیزان تأکید فراوان دارند.

وی بیان کرد: امروز امنیت کشور را مدیون خون این شهدا و ایستادگی و ایثارگری خانواده این عزیزان در سراسر کشور هستیم و وظیفه خود می دانیم تا هر چه در توان داریم در راستای خدمت به خانواده این عزیزان به کار بگیریم.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به این که امروز کشور ما از امنیت به عنوان بالاترین نعمت برخوردار است، گفت: قطعا امنیت ما برگرفته از جان فشانی شهدا است و باید راه این بزرگواران را ادامه دهیم.

بر اساس این گزارش، هم زمان با هفته نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران با خانواده شهیدان خاکباز، نافع و هاشمی پور دیدار کرد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4331
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری