زنگ دوستی با آب در مدارس جنوب شرق استان تهران به صدا در آمد
تاریخ انتشار : مهر ۳۰, ۱۳۹۶ ۲:۳۹ ب.ظ
 
زنگ دوستی آب در مدارس جنوب شرق استان تهران (ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت) به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مصرف آب ،به صدا در آمد.
 زنگ دوستی با آب در مدارس جنوب شرق استان تهران به صدا در آمد

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، در این مراسم که روز سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶ در مدارس ابتدایی شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت برگزار شد ، دانش آموزان با شیوه های مصرف بهینه آب آشنا شدند.

مدیر روابط عمومی و آموزش شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : با به صدا درآمدن زنگ دوستی آب در مدارس ابتدایی شهرستان ، دانش آموزان به عنوان همیار مصرف آب ، سفیر مصرف بهینه آب در جامعه شدند.
سعید محمدیان افزود : دانش آموزان در خط مقدم فعالیت های فرهنگی شرکت آبفا در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب به شمار می روند و با ارائه آموزش های لازم به آن ها می توان اهداف مصرف بهینه آب را محقق کرد.
وی گفت : درمدارس دوستدار آب ، دانش آموزان با مراحل تولید و توزیع آب شهری و روش های صرفه جویی آشنا می شوند تا آموزش های خود را در جامعه ترویج داده و در کاهش مصرف آب ، گام های اساسی بردارند.
وی تصریح کرد: با تبدیل مدارس جنوب شرق استان تهران به ایستگاه دوستی ، دانش آموزان این مناطق ازاستان تهران همیار مصرف آب شدند.
شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت تحت پوشش فعالیت شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی قرار دارند.
شهرستان ورامین بیش از ۸۰ هزار اراضی کشاورزی دارد که به دلیل محدودیت های منابع آبی تنها ۳۸ هزار هکتار آن زیر کشت انواع محصولات زراعی و باغی می رود.

کد مطلب: 2393
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری