معاون فرماندار قرچک:
ساختمان اداری ورزش و جوانان قرچک کلنگ‌زنی می‌شود
تاریخ انتشار : مهر ۳۰, ۱۳۹۶ ۳:۲۷ ب.ظ
 
معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان قرچک گفت: به‌زودی ساختمان اداری ورزش و جوانان این شهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد.
 ساختمان اداری ورزش و جوانان قرچک کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش ندای وارنا به نقل از فارس، مصطفی زینت‌بخش معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان قرچک ظهر امروز به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک، هفته تربیت‌بدنی را به همه ورزشکاران تبریک گفت و لوح سپاسی را از طرف فرماندار این شهرستان به وی تقدیم کرد.

وی اظهار کرد: به‌زودی ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان در شهرستان قرچک کلنگ‌زنی خواهد شد و اقدامات اداری آن انجام شده است.

محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک نیز اظهار داشت: برای بنده این هدف بزرگی است که وقتی می‌خواهم از شهرستان بروم، به نیکی و خوبی از من یاد کنند.

وی گفت: برای تأمین زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان قرچک اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در زمینه ورزش قهرمانی نیز رتبه‌های بسیار خوبی به دست آمده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک گفت: در ۶ ماه نخست سال ۹۶، پنج هزار و ۵۰۰ نفر ورزشکار ساماندهی شدند و این آمار نشان می‌دهد که در پایان سال به ۱۱ هزار نفر می‌رسند.

خادمی افزود: در زمینه تأمین زیرساخت‌های ورزشی نیز اقداماتی ازجمله افتتاح فاز یک مجموعه ورزشی ولیعصر در زیباشهر قرچک، خانه بوکس و خانه ژیمناستیک به انجام رسیده که بیشتر از طریق بخش خصوصی تأمین شده است.

وی ادامه داد: سرانه ورزشی در شهرستان قرچک، ۳۴ سانتی‌متر است که این میزان در آینده افزایش خواهد یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک به ورزش قهرمانی اشاره کرد و افزود: ۱۵ بازیکن از شهرستان قرچک به تیم‌های ملی دعوت ‌شده‌اند و مقام‌های قهرمانی نیز کسب کرده‌اند.

خادمی بیان کرد: در رشته‌ ورزشی فوتبال در شهرستان قرچک برنامه‌های خوبی به اجرا درآمد و رده‌های مختلف لیگ فوتبال به طور منظم برگزار می‌شود؛ همچنین کمک‌هایی در حد توان به تیم فوتسال مقاومت شده و این کمک‌ها افزایش خواهد یافت.

کد مطلب: 2414
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری