فرماندار ورامین:
شرایط فعالیت پیشکسوتان ورزش مهیا شود
تاریخ انتشار : مهر ۱۵, ۱۳۹۶ ۸:۰۱ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان ورامین گفت: شرایط فعالیت پیشکسوتان برای حضور در سطح اول ورزش باید بیش از گذشته مهیا باشد.
 شرایط فعالیت پیشکسوتان ورزش مهیا شود

به گزارش ندای وارنا به نقل از فارس، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به‌اتفاق محمدرضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین و تنی چند از رؤسای ادارات به دیدار ناصر پورحسنی، پیشکسوت والیبال ورامین رفتند.

فرماندار شهرستان ورامین در این دیدار عنوان داشت: خوشحالم در منطقه‌ای حضور دارم که نام‌آورانی همچون پورحسنی‌ها سالیان متمادی افتخارآفرینی کرده‌اند.

یوسفی اشاره کرد: باید ورامین به خود ببالد که چنین سرمایه‌هایی را در خود جای داده است و هر شهری آرزوی داشتنشان را دارد.

وی افزود: شرایط فعالیت پیشکسوتان برای حضور در سطح اول ورزش باید بیش از گذشته مهیا باشد که به لطف فعالیت‌های اخیر در اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، این امید به وجود آمده است.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار کرد: به‌زودی شاهد بهبودی این ورزشکار محبوب (پورحسنی) باشیم تا همپای دیگر دلسوزان برای ارتقای سطح ورزش گام برداشته و جوانان شهرمان را از داشته‌های خود بهره‌مند سازند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز در این نشست گفت: پیشکسوتان والیبال یکی از سرمایه‌های اصلی ورزش ورامین به شمار می‌روند که باید مورد تکریم قرار گیرند.

ابراهیم شیرکوند افزود: باید از جامعه پیشکسوت قدردانی شود تا این امر انگیزه‌ای برای قشر جوان باشد که بدانند در صورت خدمت به ورزش جاودانه می‌مانند.

وی ادامه داد: بزرگان ورزش نباید فراموش شوند و باید همچنان در صحنه باقی بمانند تا با پرورش استعدادهای ناب، آینده ورزش را تضمین کنند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین اظهار داشت: حضور قدیمی‌ها در کنار جوانان شوق ایجاد خواهد کرد و همین امر می‌تواند راهگشای قهرمان‌پروری و روی آوردن نسل نو به ورزش باشد.

شیرکوند گفت: به خود می‌بالیم که خانواده پورحسنی برگرفته از ورزش است و سالیان سال برای نام‌آوری شهرمان ورامین متحمل زحمات بسیاری شده‌اند.

در پایان این دیدار، لوح تقدیر و هدیه‌ای از طرف محمدرضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین و ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به ناصر پورحسنی اهدا شد.

کد مطلب: 2313
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری