شهردار منطقه ۲۰ تهران پروژه‌های عمرانی منطقه ۲۰ تهران را تشریح کرد
تاریخ انتشار : شهریور ۱۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۵ ب.ظ
 
شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به سرانه‌های این منطقه‌ به تشریح پروژه‌های عمرانی این منطقه پرداخت
 شهردار منطقه ۲۰ تهران پروژه‌های عمرانی منطقه ۲۰ تهران را تشریح کرد

به گزارش ندای وارنا ،سید احمد صفوی در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه استان تهران با اشاره به اهمیت حرفه خبرنگاری اظهار داشت: کار در حرفه خبرنگاری نیازمند دقت و ظرافت زیادی است که این دقت و ظرافت نیازمند زحمت دوچندان است.

وی گفت: همه می‌دانیم که اطلاع‌رسانی خبرنگاران در پوشش اقدامات و خدمات مدیران که به مردم ارائه می‌دهند احساس امید را در شهروندان افزایش می‌دهد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران افزود: بدیهی است که هرقدر امید افزایش یابد مطمئناً پویایی و مشارکت نیز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: ما اگر در جامعه به توسعه بیندیشیم، حتماً نیازمند امید و مشارکت خواهیم بود و این‌ها مؤلفه‌های اصلی توسعه هستند.

صفوی بیان داشت: خبرنگاران هر روز زحمات زیادی را متقبل می‌شوند و این زحمات اثرات وافری را در افزایش شهروندان و منطقه داریم، چراکه معتقدیم که خبرنگاران با انتقادهای سازنده بهترین مشاوره‌های مدیریت شهری خواهند بود.

وی با اشاره به سرانه‌ها و پروژه‌های عمرانی منطقه ۲۰ تهران عنوان کرد: بیش از ۶۰ بوستان محلی در شهرری، ۵۶ زمین چمن مصنوعی، ۱۰ سالن چندمنظوره، بیش از ۱۵ مجموعه ورزشی به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع، ۱۹ سرای محله در منطقه ۲۰ احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران تأکید کرد: اگر مقایسه‌ای با ۱۰ سال گذشته داشته باشیم به وضوح خواهیم دید که ما در بوستان‌ها حدود ۵۵ درصد از بوستان‌ها در این ۱۰ سال احداث شده است.

وی گفت: در حال حاضر برنامه‌هایی را که برای فعالیت‌های شهری داریم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

صفوی با اشاره به خط ۶ مترو خاطرنشان کرد: ادامه خط ۶ مترو تا ضلع شرقی حرم و پایانه جوانمرد قصاب تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: احداث پل روگذر تقی‌آباد، لوله‌گذاری کانال‌های هلال احمر و هرنجی، احداث و تکمیل ۱۰ بوستان جدید، احداث دو مسجد امام رضا(ع) و امام حسن عسکری(ع)، هشت زمین چمن مصنوعی جدید، احداث هشت دستگاه سرویس بهداشتی در بوستان‌ها، بازسازی آب‌نماها، تکمیل سرای محله عباس‌آباد در اولویت‌های منطقه ۲۰ قرار دارد که با جدیت دنبال می‌شود.

شهردار منطقه ۲۰ تهران تأکید کرد: مهم‌ترین برنامه ما بحث نگه‌داشت شهر و بهره‌برداری از امکانات ایجادشده در سطح شهر است

کد مطلب: 725
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری