فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قرچک:
شهرستان قرچک در جرایم خرد افزایش ۷ درصدی داشته است
تاریخ انتشار : مهر ۱۳, ۱۳۹۷ ۸:۲۲ ب.ظ
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قرچک گفت: شهرستان قرچک در جرایم خرد افزایش 10 درصدی داشته است.
 شهرستان قرچک در جرایم خرد افزایش ۷ درصدی داشته است

به گزارش ندای وارنا؛سرهنگ علی موسی پور پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قرچک اظهار داشت: شاخصه اقتدار نیروی انتظامی وجود نیروهای ولایت‌مدار و جان بر کف است که از جان و مال خود می‌گذرند و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری به دور از حاشیه‌ها موجود در جامعه به انجام وظیفه می‌پردازند.

وی گفت: نیروی انتظامی مورد اعتماد مردم است و آن‌ها به ناجا اعتماد کامل دارند و تماس‌هایی که با پلیس ۱۱۰ دارند نشان از اقتدار پلیس و خدمتگزاری پلیس برای مردم است؛ مردم به پلیس اعتماد دارند و ناجا نیز به این اعتماد افتخار می‌کند.

موسی پور افزود: از جمله ماموریت‌های نیروی انتظامی برقراری امنیت در مراسم‌های ملی و مذهبی است که در مراسم‌های از قبیل دهه فجر، ۱۳ آبان روز دانش آموز، تعطیلات نوروزی و غیره را بر عهده داشت و در این مدت کوچکترین مورد امنیتی اتفاقی نیافتاد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قرچک افزود: در حال حاضر یکی از منظم‌ترین مراسم‌هایی که برگزار شد مراسم دهه محرم بود که هیچ مشکلی به وجود نیامد و مردم با خیال راحت در مراسم عزاداری شرکت کردند.

وی تصریح کرد: در بحث ترافیک قبلا مشکلات زیادی داشتیم و با پشتکار شهردار و اعضا شورای شهر کمربندی جنوبی افتتاح شد و حدود ۵۰ درصد ترافیک شهر قرچک کاهش پیدا کرد.

موسی پور  بیان داشت: پیشگیری از جریان خشن از کارهای مهمی بود که پلیس انجام داد و در شهرستان قرچک جرایمی که منجر به قتل شود را نداشتیم؛ در جرایم خرد در شهرستان قرچک افزایش ۱۰ درصدی را داشته‌ایم.

وی گفت: باید فرهنگ‌سازی شود و مردم با پلیس ارتباط برقرار کنند و تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ در قرچک نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: پلیس آماده خدمت‌گزاری است و مردم در صورت مشاهده تخلف امنیتی با پلیس تماس بگیرند و پلیس مشکلات را حل کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: پلیس‌های تخصصی انتظارات زیادی از مردم دارند و پلیس راهور از مردم انتظار دارد از پارک‌های نامناسب در معابر اصلی خودداری کنند. پلیس اماکن با صنوفی که مجوز کسب  ندارد برخورد می‌کند. پلیس فتا و فضای مجازی در حال رصد کردن فضای مجازی است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با فرد متخلف برخورد خواهند کرد.

وی در پایان گفت: پلیس مقتدر امین مردم است و در مسیر آرامش و آسایش مردم و جامعه قدم بر می‌دارد و تمام سعی خود را به کار خواهد بست تا مردم در آرامش زندگی کنند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 4337
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری