طرح‌های اجرا شده در پیشوا فاقد پیوست‌های علمی است
تاریخ انتشار : آذر ۲۷, ۱۳۹۷ ۹:۰۳ ب.ظ
 
شهردار پیشوا گفت: کلیه طرح‌هایی که تا به امروز در شهر پیشوا اجرایی شده است فاقد پیوست‌های علمی بوده و نیاز است که در طرح‌های اجرایی تجدیدی نظر صورت گیرد.
 طرح‌های اجرا شده در پیشوا فاقد پیوست‌های علمی است

به گزارش ندای وارنا؛مهدیزاده رئیس شورای شهر پیشوا در جلسه طرح سوال از شهردار پیشوا که ظهر امروز با حضور اعضای شورای شهر در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: طرح سوال یکی از ابزارهای قانونی است که مردم از طریق نمایندگان خود از شهردار می‌پرسند تا از خدمت رسانی شهرداری و برنامه‌های آینده آن مطلع شوند.

وی با بیان اینکه شورای شهر به دنبال تحولات بیشتری را در شهر پیشوا است، افزود: خبرنگاران یکی از اعضای دموکراسی و مطالبه‌گران حق مردم در دنیا هستند و همه خبرنگاران با همه گرایش‌های سیاسی باید در جلسات علنی شورا حاضر باشند.

در ادامه این نشست حکمت امیری شهردار پیشوا در پاسخ به خدمات صورت گرفته و برنامه های آینده این شهرداری، گفت: توسعه شتاب زده همواره منجر به شکست بوده است و توسعه‌ای که با برنامه ریزی شده باشد به نتیجه خوبی خواهد رسید.

وی افزود: کلیه طرح‌هایی که تا به امروز در شهر پیشوا اجرایی شده است فاقد پیوست‌های علمی بوده و نیاز است که در طرح‌های اجرایی تجدیدی نظر صورت گیرد.

شهردار پیشوا ادامه داد: باید پلان مکان‌یابی فعالیت‌ها در شهر پیشوا صورت گیرد تا در آینده مشکلاتی که امروز وجود دارد برطرف شده و از وقوع مشکل جدید جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: مدعی نیستیم که کار ما بدون عیب است ولی تلاشمان داریم که با همفکری نخبگان و شورای محترم بتوانیم مشکلاتی که وجود دارد را برطرف کنیم.

امیری در خصوص پسماندهای خشک و دریافت هزینه از پیمانکار بیان داشت: از سال ۹۳ شهرداری هیچ گونه قراردادی تهیه نکرده و پیمانکار به صورت نقدی مبالغی را به معاونت خدمات شهر پرداخت می‌کرد.

وی افزود: این مبلغ به صورت نقدی به یکی از کارمندان یکی از معاونت‌های شهرداری پرداخت می شد که شهرداری برای جلوگیری از تخلفات مالی و با دریافت نظر شورای شهر و پس از گذراندن شرایط خاص مزایده، به ۱۳ شرکت مدارک مزایده را تحویل داد که ۱۰ شرکت در این مزایده شرکت کردند.

شهردار پیشوا در خصوص تخلفات ساختمانی خاطرنشان کرد: آمارهای موجود نشان دهنده آن است که شهرداری پیشوا در خصوص پرونده‌هایی که از نظر قانون ساخت و ساز مشکلاتی داشته اند پیگیری کرده تا برخورد قانونی با تخلفات ساختمانی صورت گیرد تا جایی که حتی پیگیر دریافت دستور قلع و قم نیز بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری، جلسه طرح سوال از شهردار پیشوا با حضور اعضای شورای شهر و جمعی از خبرنگاران برگزار شد که با پرسش و پاسخ از سوی طرفین همراه بود.

منبع :فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 6281
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری