فراهم سازی تمهیدات اربعین فراتر از وظایف اداری انجام شود
تاریخ انتشار : مهر ۱۱, ۱۳۹۷ ۸:۱۴ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: اربعین یک حرکت منطقه ای و بین المللی است، تمهید و فراهم سازی مقدمات آن باید فراتر از موضوعات اداری انجام شود.
 فراهم سازی تمهیدات اربعین فراتر از وظایف اداری انجام شود

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرستان پیشوا بیان کر: اربعین موضوعی است که برگرفته از ایمان و باور ماست و یک مسئله قلبی و فراتر از دستورالعمل های اداری است.

وی افزود: از مدت ها قبل  ستاد اربعین شهرستان تشکیل و جلسات آن برگزار، تصمیمات مورد نیاز اتخاذ و برنامه های ریزی های لازم صورت گرفته است و اکنون زمان عمل و اجرایی نمودن برنامه هاست و همه باید در انجام برنامه های خود مسئولانه اقدام کنند.

عباسی خاطرنشان کرد: افرادی که در اربعین به کربلای معلی مشرف می شوند نیازمندی هایی دارند که وظیفه داریم است ظرف مدت زمان کوتاه به تکالیف تعیین شده برای ستاد شهرستان عمل کنیم تا ستاد استانی نیز بتواند بر اساس آن، برنامه ریزی های لازم را صورت دهد و ما نیز در جهت انجام این همایش بزرگ جهان اسلام باید نقش خودمان را ایفا کنیم.

فرماندار پیشوا ادامه داد: برگزاری مراسم کوچک شهرستان کلی تدارکات و امکانات لجستیکی نیاز دارد به مراتب مراسم اربعین، یک کار بسیار بزرگ، گسترده تر و غیرقابل مقایسه با یک همایش شهرستانی است که باید در جهت انجام هرچه باشکوه تر آن هر چه در توان داریم را به اجرا درآوریم.

وی با بیان اینکه موکب مختص شهرستان پیشوا در اربعین پیش بینی نشده است، اظهار کرد: اگر با توجه به درخواست های علاقمندان به این جمع بندی برسیم که استقرار موکب شهرستان ضروری است، بعد از اربعین باید مقدمات، برنامه ریزی، اقدامات و هماهنگی های لازم رابرای سال  بعد انجام دهیم تا با این حرکت بتوانیم به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت شایسته ای را ارائه کنیم.

بر اساس این گزارش، در چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرستان پیشوا ضمن مرور مصوبات جلسه گذشته، شرح وظایف ادارات و دستگاه های شهرستان و نیازمندی های اعلام شده مرور و اقدامات انجام گرفته در این راستا بیان شد.

منب : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4272
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری