فرهنگ عاشورا احیا کننده اسلام ناب محمدی است
تاریخ انتشار : مهر ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۶ ق.ظ
 
سرپرست فرمانداری ورامین گفت: فرهنگ عاشورا احیا کننده اسلام ناب محمدی است و در این میان ، راهپیمایی اربعین به عنوان یکی از بزرگترین اجتماعات جهان می تواند با برنامه ریزی صحیح ، ارزش های اسلامی را در جهان احیا کند.
 فرهنگ عاشورا احیا کننده اسلام ناب محمدی است

به گزارش ندای وارنا؛حسین کاغذلو در جلسه ستاد اربعین حسینی که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت:اربعین حسینی اربعین، حرکتی انقلابی و نمایشی از اقتدار مسلمانان و شیعیان برای تبلیغ و ترویج فرهنگ حسینی درجهان است که لازم است تا با مشارکت آحاد مردم با عظمت و شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.
وی اظهار داشت: فرهنگ عاشورا احیا کننده اسلام ناب محمدی است و در این میان ، راهپیمایی اربعین به عنوان یکی از بزرگترین اجتماعات جهان می تواند با برنامه ریزی صحیح ، ارزش های اسلامی را در جهان احیا کند.
کاغذلو تصریح کرد: همه افراد با محوریت فعالیت های مردمی وظیفه دارند تا در راستای اجرای با شکوه مراسم اربعین که مردم ورامین همواره در پذیرایی از زائران حسینی نقش به سزایی داشتند وارد میدان شده و سهم خود را در این اجتماع عظم ادا کنند.
وی گفت : شهرستان ورامین در ایام اربعین ، شش موکب به نام های حضرت ابوالفضل(ع) در کربلا صحن حضرت زینب(س) ، موکب احفاد مالک اشتر در اتوبان نجف به کربلا ، موکب احباب الرضا(ع) در مسیر نجف به کربلا ، موکب جوادالائمه واقع در کربلا ، موکب مسلم ابن عقیل واقع در نجف اشرف و موکب زینبیون واقع در مسیر نجف به کربلا مستقر کرده و از زائران اربعین پذیرایی می کنند.
سرپرست فرمانداری ورامین تصریح کرد: دستگاه های مختلف بر حسب وظیفه ای که در ستاد اربعین حسینی بر عهده گرفته اند می باید نسبت به فراهم کردن شرایط حضور عوامل مواکب و جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرده و تا پایان ماه محرم ، اقلام جمع آوری شده را به کشور عراق منتقل کنند.
وی شماره حساب ۰۱۱۲۲۴۰۴۰۲۰۰۲ ستاد اربعین نزد بانک ملی مجتمع ادارات ورامین را برای جمع آوری نذورات نقدی مردم اعلام کرد.

منبع : ورامین ما

انتهای پیام/

کد مطلب: 4241
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری