ماهی : هنوز به شرایط آرمانی نرسیده ایم
تاریخ انتشار : مهر ۳, ۱۳۹۷ ۳:۰۰ ب.ظ
 
پرسپولیس پاکدشت در هفته پنجم لیگ آزادگان موفق شد خونه به خونه را در بابل با نتیجه یک - صفر شکست دهد.
 ماهی : هنوز به شرایط آرمانی نرسیده ایم

به گزارش ندای وارنا؛مصطفی ماهی، هافبک دفاعی پرسپولیس پاکدشت در مورد دیدار برابر خونه به خونه بابل به خبرنگار دی اسپورت گفت: بازی سختی بود. ما می دانستیم که خونه به خونه تیم باشخصیت و بسیار خوبی است و از بازیکنان توانمندی سود می برد ولی با توجه به تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم به خوبی با نقاط ضعف و قدرت شان آشنا بودیم. با این وجود در نیمه نخست مسابقه نتوانستیم خواسته های آقای کاظمی را در زمین مسابقه اجرا کنیم ولی در نیمه دوم با تغییراتی که کادرفنی انجام داد، توانستیم توپ و میدان را در اختیار گرفته و علاوه بر گلزنی، چندین موقعیت گل خلق کنیم، به طوری که اگر کمی خوش شانس تر بودیم می توانستیم به گل های بیشتری هم دست یابیم.

 

هافبک پرسپولیس پاکدشت در مورد شرایط تیمش تا پایان هفته پنجم گفت: تیم ما بازیکنان و مربیان خیلی خوبی دارد و هفته به هفته بهتر می شود ولی هنوز به چیزی که مد نظر آقای کاظمی است نرسیده ایم. با این وجود تمام تلاشمان این است که هر چه زودتر به شرایط آرمانی برسیم.

 

مصطفی ماهی در مورد کم شدن تیم های لیگ یک به دلیل بدهی و ناتوانی مالی با بیان اینکه به نظر من این موضوع نه تنها ضربه ای نمی زند بلکه موجب بالا رفتن سطح فنی لیگ می شود، ادامه داد: در ابتدای فصل تیم ها با بازیکنان و کادرفنی قرارداد امضا می کنند ولی نمی توانند تعهدات خود را انجام دهند که این موضوع در ادامه موجب اتفاقاتی می شود. به نظر من کم شدن تیم های لیگ به دلیل بدهی و ناتوانی مالی موجب بالا رفتن کیفیت لیگ می شود.

 

ماهی در پایان گفت: این هفته بازی سختی برابر تیم ریشه دار ملوان داریم که از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می برد و انشالله بتوانیم با تلاش همت بچه ها سه امتیاز بازی را کسب کنیم. در پایان نیز ضمن تشکر از رسانه شما که به خوبی اخبار لیگ یک را پوشش می دهد، امیدوارم در پایان فصل یکی از تیم های صعود کننده لقب بگیریم، موضوعی که واقعا برای مجموعه ما دور از دسترس نیست.

منبع : دی اسپرت

انتهای پیام/

 

کد مطلب: 3990
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری