فرماندار تهران:
مدافعان سلامت با استفاده از تجارب دفاع مقدس به مقابله با کرونا رفتند
تاریخ انتشار : مهر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق.ظ
 
به گزارش ندای وارنا؛ عیسی فرهادی فرماندار تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت بیمارستان گلستان نداجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خدا را شاکرم که در دومین روز از هفته دفاع مقدس در بین مدافعان سلامت حاضر شدم. هفته دفاع مقدس هفته‌ای است که اگر […]
 مدافعان سلامت با استفاده از تجارب دفاع مقدس به مقابله با کرونا رفتند

به گزارش ندای وارنا؛ عیسی فرهادی فرماندار تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت بیمارستان گلستان نداجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خدا را شاکرم که در دومین روز از هفته دفاع مقدس در بین مدافعان سلامت حاضر شدم. هفته دفاع مقدس هفته‌ای است که اگر تا چندین سال درباره آن ایام صحبت شود، باز هم کافی نخواهد بود و دشمن بعثی به نمایندگی از آمریکا با برنامه‌ریزی‌های مختلفی به دنبال سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: دشمنان نمی‌دانستند که به انحراف کشیدن انقلاب اصلا شدنی نیست و دلیل آن هم وجود مردم بصیر و ولایتمدار ایران بود. دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود به فکر اقدام نظامی علیه کشورمان بودند، لذا استکبار به کمک صدام به تقابل با جمهوری اسلامی ایران برخاست.

فرماندار تهران افزود: رزمندگان در آن دوران با کمترین تجهیزات به مصاف دشمن بعثی رفتند و جنگ هشت ساله ما با آنها، جنگی نابرابر بود. اگر مردم به حمایت سپاه و ارتش نمی‌آمدند، جنگ به نفع ما پایان نمی‌یافت و در برخی عملیات‌ها رزمندگان با لشکر تانک دشمن مواجه می‌شدند، بنابراین شرایط بسیار سخت بود و نفرات ما در مقابل تانک‌ها ایستادگی کردند.

فرهادی گفت: کشور ما امروز با استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس در بسیاری از زمینه‌ها مانند پزشکی، دفاعی و… پیشرفت کرده است و برای مثال در حوزه دفاعی به تولید موشک‌های نقطه زن دست یافته ایم که بسیار ارزشمند است. در حوزه سلامت نیز امروز شاهد آن هستیم که مدافعان سلامت برای نجات جان مردم حتی از جان خود نیز می‌گذرند و این ایثار و فداکاری دقیقا همان ایثاری است که در دوران دفاع مقدس نیز با آن مواجه بودیم. خوشا به حال افرادی که در راه خدمت به مردم شهید می‌شوند.

وی اظهار داشت: فداکاری که از سوی افراد در دوران دفاع مقدس انجام شد در دنیا بی‌نظیر بود و جنگ ما به دلیل دفاع از ارزش‌های اسلام، مقدس نامیده شد و امروز نیز شاهد انتقال همان روحیه فداکاری در حوزه سلامت هستیم و شاهدیم که پرستاران در شرایط سخت و دشوار از خومت به مردم غافل نمی‌شوند. متاسفانه ویروس کرونا روزانه جان ده‌ها نفر از هموطنان ما را می‌گیرد و در این شرایط مردم نیز باید با مدافعان سلامت همکاری لازم را داشته باشند تا این ویروس در آینده‌ای نزدیک از کشور خارج شود.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: تلاش مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها برگ زرین دیگری را در نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زده است و کار مدافعان سلامت بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

کد مطلب: 10490
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری