مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ارشاد قرچک برگزار شد
تاریخ انتشار : مرداد ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۲ ب.ظ
 
مراسم تکریم رؤسای قدیم و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک قبل از ظهر امروز برگزار شد.
 مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ارشاد قرچک برگزار شد

به گزارش  ندای وارنا ، ظهر امروز مراسم تکریم جعفر کاظمی و معارفه بهروز مشتاق به عنوان رؤسای قدیم و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک با حضور مسعود مرسل‌پور فرماندار، علی خیلدار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و حسین عباسی بخشدار مرکزی قرچک در محل فرمانداری برگزار شد.

هنر نمایش و شعر قرچک زبانزد است

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک در این مراسم گفت: تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا موجبات تعالی بیش از پیش فرهنگ و هنر این منطقه فراهم شود، قرچک از شهرستان‌هایی محسوب می‌شود که در حوزه نمایش، شعر و سایر هنرها از شهرهای پرآوازه ایران است و روزی هنر نمایش این شهرستان زبانزد همگی فرهنگ‌دوستان و هنردوستان در سراسر کشور بود.

بهروز مشتاق افزود: برای احیای ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان با حمایت‌های فرماندار و همکاری بخشدار و سایر روسای ادارات شهرستان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات جعفر کاظمی تقدیر و بهروز مشتاق به عنوان متولی جدید فرهنگ و هنر شهرستان قرچک معرفی شد.

گفتنی است، شهرستان قرچک به مرکزیت شهر قرچک در جنوب شرق استان تهران و در نزدیکی پایتخت واقع شده است. قرچک در سال ۹۱ با مصوبه هیأت دولت، از شهرستان ورامین جدا و به شهرستانی مستقل تبدیل شد.

کد مطلب: 716
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری