قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:
مراسم محرم و صفر باید سلامت محور برگزار شود
تاریخ انتشار : مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب.ظ
 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه کار اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغ با ریشه قرآنی است گفت: مراسم محرم و صفر باید سلامت محور برگزار شود.
 مراسم محرم و صفر باید سلامت محور برگزار شود

به گزارش ندای وارنا؛  نصرت الله لطفی صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان و فعالان برگزاری مراسم انقلاب در شهرستان ورامین اظهار داشت: به خدمات و نقش و رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم می‌توان نگاه سطحی داشت و هم می‌توان نگاه عمیق و واقع بینانه داشت.

لطفی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرا سازمانی که مجموعه‌ای از ارگان‌ها، نهاد و تشکل‌ها است مأموریت و ویژگی‌هایی باید داشته باشد که دور هم جمع شوند گفت: ما با توجه به جشن ۴۰ سالگی انقلاب دیدیم که مسئولان بلندپایه در این مراسم حضور داشتند و اگر این نگاه فرا سازمانی نبود این اجتماعات بزرگ حاصل نمی‌شد.

وی با بیان اینکه در کار تبلیغات اسلامی نهراسیدن از دیگران و توکل به خدا در مسیر الی الله از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: در این شورا به تکلیف عمل کردن مهم است و این که کار اصلی شورا تبلیغ با ریشه قرآنی است و این گونه نیست که تبلیغات به این شیوه فقط رهاورد این نظام باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان داشت: مدال افتخار و قله‌های به یاد ماندنی در مقاطع گوناگون د ر فراز و نشیب‌های مختلف در برابر نظام سلطه متعلق به مردم است و حماسه آفرین‌های واقعی مردم هستند مردمی که دل‌های آنها به دست خدا در این راه قرار می‌گیرد و با حضور مردم خدا عامل حضور می‌شود و در این راستا وظیفه ما نیز در این جایگاه مدیریت حرکت مردم خواهد بود.

لطفی اظهار داشت: سال قبل برای بیانیه گام دوم به برخی سختی‌ها اشاره کردیم که با استقبال برخی افراد مواجه و ناگفته‌ها گفته شد و باید بدانیم که این کار سختی‌هایی دارد که حساس و پیچیده است.

وی افزود: با توجه به اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور باید سلایق گوناگون را در نظر بگیریم چرا که شناخت تفکر و سلیقه‌ها بسیار مهم است دیدیم که در گذشته طی مقطعی موضوع چپ و راست و اصول گرا و اصلاح طلب مطرح و شیوه‌ها بیانگر سلایق بودند اما ما در این نهاد تبلیغ را بیان می‌کنیم و حوزه علمیه ۱۲ هزار مبلغ را برای بیان مبانی دینی اعزام می‌کند و تبلیغات ما در شوراها است و در نهایت یک حرکت تبلیغی عظیم ده‌ها میلیونی از مبلغین به ره می‌افتد که مردم هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به شیوع کرونا و برگزاری نمازهای جمعه و مراسم‌های مختلف با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی عنوان داشت: هم اکنون مراسم‌های محرم و صفر را در پیش داریم که این مراسم‌ها باید سلامن محور برگزار شوند.

کد مطلب: 10051
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری