مسئولان فکری به حال فشار اقتصادی و گرانی بر مردم کنند
تاریخ انتشار : دی ۲, ۱۳۹۷ ۸:۵۱ ب.ظ
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مسئولان فکری به حال فشار اقتصادی و گرانی بر مردم کنند.
 مسئولان فکری به حال فشار اقتصادی و گرانی بر مردم کنند

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه یکشنبه در جلسه گرامیداشت یوم الله ۹ دی که در مسجد ۱۴ معصوم منطقه «امرآباد» ورامین برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ۹ دی باید مراسم باشکوهی در کشور داشته باشیم و باید بگوییم که امروز فتنه های جدیدی در حال شکل گیری است که ما باید به مناسبت ۹ دی ماه نسبت به آن اصول و مبانی که همگی دنبال می کنیم و به آن می پردازیم، به این مسئله اهمیت بدهیم و جوانان را آگاه تر کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: در راه انقلاب نباید مسیر را گم کنیم و راه انقلاب همان پرچم ولایت فقیه است که نباید گم شود و اگر اهمیت این امر را همه بپذیرند، مشکلی باقی نمی ماند دشمنان راهی برای فتنه انگیزی نخواهند داشت و هر کس در هر جناحی هست و مسئولیتی دارد، باید به کشور و مسئولیت خود خدمت کند، اما به هنگام تصمیم گیری های مهم و کلان و سرنوشت ساز و تاثیر گذار در نظام جمهوری اسلامی باید محور را ولایت فقیه قرار دهیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: متاسفانه امروز دچار فتنه هستیم و باید با داشتن بصیرت آن را شناسایی کنیم.

رئیس ستاد ۹ دی استان تهران گفت: دیروز فتنه انتخابات بود، امروز فتنه گرانی ها است، مردم زیر این فشار اقتصادی له شده اند و باید مسئولان فکری به حال فشار اقتصادی و گرانی بر مردم کنند.

محمودی ضمن انتقاد به برخی از مسئولان گفت: ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم این انقلاب کردیم آن وقت امروزه در مدیریت اقتصادی ضعف داریم، مدیران و مسئولان چه کاری انجام داده اند، باید به داد مردم برسند.

وی در پایان اظهار داشت: با تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته است، امیدواریم، برنامه خوب و باشکوهی را در ۹ دی ماه داشته باشیم و مهم ترین برنامه یوم الله ۹ دی برگزاری تجمع در مصلی بزرگ صاحب الزمان(ع) شهرستان ورامین است.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6391
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری