نماینده مردم دشت ورامین:
مشکلات دشت ورامین با کار و اقدام جهادی مسئولان کشوری رفع خواهد شد
تاریخ انتشار : خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب.ظ
 
نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات دشت ورامین با کار و اقدام جهادی مسئولان کشوری رفع خواهد شد.
 مشکلات دشت ورامین با کار و اقدام جهادی مسئولان کشوری رفع خواهد شد

به گزارش ندای وارنا؛ حسین نوش آبادی پیش از ظهر چهارشنبه و همزمان با ۱۴ خرداد و رحلت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در مراسم گلباران پل شهدای ۱۵ خرداد که در باقرآباد و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون از خودگذشتگی شهدا است.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز سیره و رفتار شهدا راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه است، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدا و رزمندگان ما اطاعت از ولایت فقیه و رهبری زمان خود است موضوعی که امروز نیز در جامعه اسلامی به آن نیاز دارد.

نوش آبادی بیان داشت: مردم دیار ۱۵ خرداد همواره نام و یاد شهدا را زنده داشته‌اند و اقتدار کشور به برکت ۲۲۰ هزار شهید و بیش از ۷۵۰ هزار جانباز حاصل شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: قیام کفن پوشان مردم دشت ورامین برای حمایت از مرجعیت و رهبری بود، لذا شهدای ۱۵ خرداد بنیان گذاران انقلاب اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشت ورامین نیازمند نگاه مسئولان کشوری است بیان داشت: با کار و اقدام جهادی مسئولین بسیاری از مشکلات مردم این منطقه رفع خواهد شد.

کد مطلب: 8386
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری