نوروزپور رئیس شورای شهرستان قرچک شد
تاریخ انتشار : مهر ۳۰, ۱۳۹۶ ۲:۵۲ ب.ظ
 
اژدر نوروزپور با اکثریت آراء به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان قرچک انتخاب شد.
 نوروزپور رئیس شورای شهرستان قرچک شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، صبح یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶ و با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک، رئیس، نایب رئیس و منشی اول شورای اسلامی این شهرستان طی جلسه ای در محل فرمانداری انتخاب شدند.

در ابتدای این جلسه علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک با بیان اینکه شوراها حلقه واسط مردم و مسئولان هستند، گفت: شورا به پیگیری خواسته های مردم می پردازد و هم بازوی قابل اتکایی برای پیشبرد اهداف اجرایی در کنار نهادها و دستگاههای دولتی به حساب می آید .

وی افزود: شورای اسلامی شهرستان کار نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های شوراهای بخش و شهر و همچنین ارائه  پیشنهادات لازم در زمینه های مختلف به دستگاه‌های اجرایی ذیربط و کمیته برنامه ریزی شهرستان و شورای استان را بر عهده دارد .

جعفری ارائه پیشنهادات لازم در زمینه توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی‌شهرستان به دستگاههای اجرائی ذی‌ربط و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و شورای استان، نظارت بر حسن اجراء تصمیمات شورای شهرستان، تصویب، اصلاح ، تتمیم و تفریغ بودجه دبیرخانه شورای شهرستان و شوراهای شهر در شهرستان به استثنای شورای شهر مرکز استان، هماهنگی و رسیدگی به مسائل و حل و فصل مشکلات فی‌مابین شوراهای‌شهر و بخش، در مواردی که قابل پیگیری قضائی نیست و نظارت بر عملکرد و فعالیتهای شوراهای بخش و شهر را از وظایف و اختیارات شورای شهرستان عنوان کرد.

در پایان جلسه پس از رأی گیری اژدر نوروزپور به عنوان رئیس، زلیخا جباری نایب رئیس شورا و کاظم بقرایی به عنوان منشی اول و محمد عظیمی منشی دوم شورای اسلامی شهرستان قرچک انتخاب شدند .

محمد عظیمی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای اسلامی استان تهران انتخاب شد.

کد مطلب: 2408
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری