هفته فرهنگی پیشوا در اسفندماه برگزار می شود
تاریخ انتشار : دی ۱, ۱۳۹۷ ۷:۴۵ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا از برگزاری هفته فرهنگی شهرستان از چهارم لغایت دهم اسفندماه خبر داد.
 هفته فرهنگی پیشوا در اسفندماه برگزار می شود

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی پیش از ظهر شنبه در جمع مدیران شهرستان پیشوا گفت: هفته فرهنگی شهرستان پیشوا بعد از ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از چهارم تا دهم اسفندماه پیش‌بینی‌شده است و باید برنامه‌های متنوع و فراگیری را برای این ایام تدوین و به اجرا درآورد.

وی افزود: این هفته فرصت مناسبی برای تقویت شورونشاط اجتماعی و معرفی داشته‌های فرهنگی و تقویت برنامه‌های هدفمند و اثرگذار است و موجب شناخت بیشتر شهرستان در سطح استان تهران و دیگر نقاط کشور می‌شود.

فرماندار پیشوا افزود: امیدوارم دستاوردهای هفته فرهنگی شهرستان پیشوا ماندگار و اثرگذار و موجب غنا و تقویت چهره عمومی منطقه و شناخت بیشتر مردم کشورمان نسبت به این خطه مذهبی و انقلابی بوده و مایه افتخار مردم پیشوا باشد.

وی بابیان اینکه ستاد هفته فرهنگی شهرستان پیشوا تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: این ستاد به ریاست فرماندار و به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تشکیل و جانشین ستاد معاون سیاسی انتظامی فرمانداری خواهد بود؛ کمیته‌ها و شرح وظایف این ستاد نیز به‌زودی اعلام و ابلاغ می‌شود.

عباسی با تأکید بر لزوم تدوین تقویم اجرایی هفته فرهنگی شهرستان پیشوا و ضرورت تدوین برنامه‌های متنوع و فراگیر گفت: همه ادارات باید برنامه‌های فرهنگی خود را با هنر تلفیق کرده و از این هفته برای فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف در سطح شهر و روستاها بیشترین بهره را ببرن

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6366
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری