پدیده قرچک از سد شهید محسنی گذشت
تاریخ انتشار : مهر ۳۰, ۱۳۹۶ ۲:۲۶ ب.ظ
 
تیم پدیده از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال قرچک توانست با نتیجه دو بر صفر از سد شهید محسنی بگذرد.
 پدیده قرچک از سد شهید محسنی گذشت

به گزارش ندای وارنا به نقل از فارس، رئیس هیأت فوتبال قرچک اظهار داشت: مسابقات فوتبال شهرستان قرچک طبق آیین‌نامه اجرایی مسابقات که در اول فصل به تیم‌ها داده شده بود، در حال برگزاری است.

سیدرحمت‌الله حسینی گفت: مسابقات فوتبال لیگ برتر در هفته هشتم قرار دارد و تیم شهید نجفی با نتیجه چهار بر یک از سد شهید فعله‌گری گذشت؛ بازی بین دو تیم شهدای ۱۵ خرداد و آتیه‌سازان تا دقیقه ۴۴ ادامه داشت که با اخراج بازیکن شماره هشت، سیدعبدالله هاشمی از زمین که شروع به فحاشی به داور مسابقه کرد و مربی تیم آتیه‌سازان بازی را قطع و بازیکنان را از زمین مسابقه خارج کرد تا مسابقه نیمه‌تمام بماند.

رئیس هیأت فوتبال قرچک گفت: تیم پدیده در هفته نهم توانست با اقتدار از سد شهید محسنی بگذرد و تیم بسیج با نتیجه دو بر صفر از تیم فوتبال شهید ستاری گذشت تا مسابقات هفته هشتم به پایان برسد.

حسینی بیان داشت: مسابقات فوتبال نوجوانان نیز از هفته بعد آغاز می‌شود و در حال حاضر، هشت تیم در مسابقات شرکت کردند و تا ۷۲ ساعت مانده به مسابقات اگر تیمی اعلام حضور کند، در جدول قرار خواهد گرفت.

وی بیان داشت: تیم‌های فوتبال در نیم‌فصل می‌توانند اقدام به یارگیری کرده و اگر تیمی در آیت خود از سهمیه‌های امید و جوانان استفاده نکرده باشد، می‌تواند از این سهمیه بهره‌مند شود.

کد مطلب: 2373
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری