سرپرست فرمانداری قرچک:
پیاده روی جاماندگان اربعین در قرچک برگزار می شود
تاریخ انتشار : مهر ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۰۲ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین از قرچک به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.
 پیاده روی جاماندگان اربعین در قرچک برگزار می شود

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان قرچک ضمن عرض تسلیت شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) توسط ستاد اربعین استان تهران انجام‌شده است و با توجه به اینکه در سال‌های اخیر شاهد حضور گسترده مردم در این پیاده‌روی هستیم، بایستی تمامی دستگاه‌ها تکالیف مورد تأکید را با جدیت در سطح شهرستان بررسی و عملیاتی کنند.

رئیس ستاد اربعین شهرستان قرچک در رابطه با برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) از مسیر مصلای قرچک تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: با توجه به حضور چشمگیر شهروندان، ضروری است تمامی موارد امنیتی، انتظامی، ترافیکی و نیز پذیرایی از زائرین توسط دستگاه‌ها به‌صورت هرچه مطلوب‌تر انجام پذیرد.

وی افزود: هم‌زمان با اربعین حسینی شهروندان قرچکی که نتوانستند در پیاده‌روی نجف تا کربلا شرکت کنند با حضور در محل مصلای نماز جمعه مراسم پیاده‌روی به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را با عنوان جاماندگان برگزار می‌کنند.

در ادامه این جلسه علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک ضمن عرض تسلیت در رابطه با اقدامات صورت گرفته و نامه‌های واصله از ستاد استان و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط ستاد اربعین مطالبی ارائه کرد.

وی افزود: با توجه به بعد جهانی راهپیمایی و حضور بی‌نظیر مردم در اربعین سال گذشته و ضرورت پشتیبانی و وظایفی که استان برای شهرستان‌ها تعیین نموده است، می‌توان با همکاری تمامی دستگاه‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی به‌منظور برگزاری راهپیمایی گسترده و پرشور اقدام شود.

جعفری از تشکیل ۳ کمیته امنیت به ریاست فرمانده انتظامی شهرستان، کمیته فرهنگی به ریاست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵خرداد شهرستان و کمیته پشتیبانی به ریاست شهردار قرچک به‌منظور ارائه خدمات هرچه بهتر در راهپیمایی اربعین شهرستان قرچک به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خبر داد.

گفتنی است، جلسه ستاد اربعین شهرستان قرچک با حضور بهمن خطیبی فرماندار، علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، اله بخش حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی و دیگر اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4317
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری