از زبان رییس شورای شهر پیشوا:
پیشوا نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان نظام است / ساخت پل چهار راه محمد آباد نیاز به مطالعات بیشتر دارد
تاریخ انتشار : شهریور ۱۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۹ ب.ظ
 
رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا بر ضرورت بازنگری در طرح اجرایی پل چهار راه محمد آباد تاکید کرد و گفت: ساخت پل چهار راه محمد آباد نیاز به مطالعات بیشتر دارد.
 پیشوا نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان نظام است / ساخت پل چهار راه محمد آباد نیاز به مطالعات بیشتر دارد

به گزارش  ندای وارنا ، سید حسن طباطبایی رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا در دیدار با محمد کرم محمدی فرماندار شهرستان به رشد جمعیتی و شهری پیشوا اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان پیشوا در گذشته با توجه به بخشی نگری، پتانسیل های پیشوا لحاظ نگردیده و در حال حاضر با وجود شهرستان شدن نیاز مند توجه بیش از پیش مسئولان نظام است.

وی ادامه داد: شهر پیشوا پیشانی شهرستان پیشوا ست و با وجود رشد جمعیتی و رشد شهری و بالارفتن سطح خواسته های شهروندان در داشتن شهری با امکانات رفاهی و مبلمان شهری در خور شان، وظیفه خدمت را برای ما سنگین تر کرده است.

رئیس شورای شهر افزود: مجموعه شورا و شهرداری در تامل با سایر دستگاه ها برای کار عمرانی از هیچ کوششی دریغ نکرده و انتظار می رود این همکاری دو جانبه باشد و در مسائل عمرانی که با مصوبه دولت در حال اجراست نیازمند بازنگری می باشد.

طباطبایی گفت: یکی از مصوبات در حال اجرای دولت بحث ساخت پل چهار راه محمد آباد است که نیاز به مطالعات بیشتر دارد و با توجه به تجهیز کارگاه توسط شرکت مذکور، تا کنون نقشه اجرایی پل به شورا و شهرداری ارائه نگردیده و طبق گزارش ها و شواهد این پل نیاز های آینده شهرستان را تامین نخواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر این پل یه مسیر ارتباطی مستقیم از جاده محمد اباد و خیایان کارگر است و دسترسی شهروندان از بلوار راه اهن و جاده سلمان آباد در این پل لحاظ نگردیده و در آینده، شهر در این نقطه با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

نماینده مردم در شورای اسلامی شهر پیشوا از فرماندار خواست تا جلسه هم اندیشی با حضور عوامل راه آهن، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر برگزار گردد تا راه آهن نقشه های اجرایی لازم را ارائه نماید تا دسترسی ها و کنار گذر های پل مورد بررسی قرار گیرد.

کد مطلب: 734
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری