فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد؛
کاهش ۴۴ درصدی سرقت های مسلحانه
تاریخ انتشار : مهر ۱۲, ۱۳۹۷ ۸:۵۳ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کاهش ۴۴ درصدی سرقت های مسلحانه در شرق استان تهران خبر داد.
 کاهش ۴۴ درصدی سرقت های مسلحانه

به گزارش ندای وارنا؛سردار عبدالرضا ناظری پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پلیس در شرق استان تهران در یک سال گذشته گفت: در شرق استان تهران شاهد ۷ درصد کاهش سرقت ها بودیم و در سرقت های مسلحانه نیز ۴۴ درصد کاهش داشته ایم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران سپس از افزایش ۳ درصدی تماس با پلیس ۱۱۰، افزایش یک درصدی تماس های عملیاتی با ۱۱۰، افزایش ۴ درصدی تصادفات جرحی افزایش ۵۳ درصدی کشفیات مواد مخدر، کاهش ۳ درصدی کشف خودروها در طی این مدت در شرق استان تهران خبر داد و افزود: یکی از اقدامات خوب فرماندهی شرق استان تهران، استقرار محل آزمون های پایه یک در جنوب شرق استان تهران بود که در این راستا دیگر نیازی به خروج از شهرستان برای دریافت گواهینامه پایه یک نیست.

وی صدور ۲۴ هزار و ۳۲۰ گواهینامه در شرق استان تهران در طول یک سال گذشته با افزایش ۱۰ درصدی و برخورد با اصناف متخلف و برخورد جدی با قاچاقچیان کالا را از دیگر اقدامات پلیس در شرق استان تهران دانست و افزود: میانگین تردد در مسیرهای شرق استان تهران در هرماه ۱۲۸ هزار وسیله نقلیه ثبت شده که بیشتر این ترددها در محورهای هراز و  فیروزکوه است.

ناظری ۲۲ درصد افزایش کشفیات سلاح شکاری و ۴۶ درصد افزایش سلاح و مهمات جنگی در شرق استان تهران را مورد اشاره قرار داد و افزود: موفقیت در این حوزه نیاز به همکاری بیش از پیش مردم دارد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزایش ۷ درصدی باندهای منهدم مواد مخدر، افزایش ۱۹ درصدی دستگیری سارق را مورد اشاره قرار داد و گفت: بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ سارق در شرق استان تهران توسط همکاران بنده دستگیر شدند و ۳۰ درصد افزایش برخورد با اراذل و اوباش داشتیم.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4309
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری