کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی اراضی مسکونی پردیس دستگیر شد
تاریخ انتشار : بهمن ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۶ ق.ظ
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در فروش زمین‌های مسکونی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان پردیس خبر داد.
 کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی اراضی مسکونی پردیس دستگیر شد

شسردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ارائه اسناد و قولنامه‌های جعلی، اقدام به فروش اراضی مسکونی در شهرستان پردیس کرده، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات و بررسی‌های تخصصی توسط پلیس، مشخص شد متهم که صاحب یک بنگاه معاملات ملکی است با همکاری ۶ نفر از همدستان خود با جعل اسناد و سوء استفاده از اعتماد شهروندان با ظاهری فریبنده، بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده است.
این مسئول با اشاره به اینکه همدستان این متهم، طی ماه‌های گذشته شناسایی و دستگیر شده بودند، خاطرنشان کرد: پلیس با تحقیقات گسترده، سرنخ‌هایی از حضور متهم اصلی که سابقه دار و سال ۹۷ متواری بوده را در استان تهران به دست آورد.
عزیزی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم را در مخفیگاهش واقع در استان البرز شناسایی و پس از دستگیری به پلیس آگاهی شهرستان پردیس منتقل کردند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای که ۲۶ شاکی خصوصی و ۳۰مورد پرونده قضائی با موضوع کلاهبرداری در فروش واحدهای مسکونی دارد، در مواجهه با ادله پلیس به جرم خود اعتراف کرد.
وی با اشاره به این‌که تحقیقات تکمیلی پلیس برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد از شهروندان خواست تا برای انجام معاملات مسکن، علاوه بر آن‌که از صحت و سقم اسناد ارائه شده از سوی فروشنده اطمینان پیدا کنند، هرگونه قرارداد را دربنگاه‌های معاملات ملکی دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر دریافت کنند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

کد مطلب: 7267
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری