۸۰ درصدبافت مسکن روستایی ورامین به نوسازی ومقاوم سازی نیازمند است
تاریخ انتشار : مهر ۱۱, ۱۳۹۷ ۸:۱۲ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری ورامین گفت: ۸۰ درصدبافت مسکن روستایی ورامین به نوسازی و مقاوم سازی نیازمند است.
 ۸۰ درصدبافت مسکن روستایی ورامین به نوسازی ومقاوم سازی نیازمند است

به گزارش ندای وارنا؛حسین کاغذلو در دیدار با غلامرضا صالحی، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران اظهار داشت:  ۸۰ درصد از بافت مسکن روستایی شهرستان ورامین به نوسازی و مقاوم سازی نیاز دارد.

کاغذلو در ادامه افزود: سال گذشته با ارائه تسهیلات ویژه بنیاد مسکن ، بیش از ۴۰ واحد مسکن روستایی شهرستان ورامین مقاوم سازی شد و به منظور فرهنگ سازی اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده روستایی، ۲ منطقه روستایی شهرستان به صورت پایلوت با نظارت بخشداری های مرکزی و جوادآّباد و بنیاد مسکن به عنوان اجرای طرح نوسازی انتخاب می شود تا با اجرای کامل این طرح ، دیگر مناطق نیز به نوسازی تشویق شوند.

وی با اشاره به این که تمامی روستاهای ورامین از طرح هادی برخوردار هستند بیان داشت: با توجه به اتمام افق ۱۰ ساله طرح هادی مناطق روستایی شهرستان، برنامه ریزی بازنگری طرح هادی ۱۱ روستا در دست اقدام است.

سرپرست فرمانداری ورامین با اشاره به اینکه نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده باید در دستور کار باشد بیان داشت: هر چه قدر به این موضوع اهمیت داده شود بیشتر می توانیم به اهمیت آن در زمان بحران و وقوع حوادث پی بریم چرا که با ایجاد سازه های مقاوم از بسیاری از حوادث جلوگیری به عمل خواهد آمد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4257
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری