- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

آئین تجلیل از اعضای شورای روابط عمومی شهرداری پاکدشت برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  صبح امروز به مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، آئین تجلیل از اعضای شورای روابط عمومی شهرداری پاکدشت با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری، مسئولین حراست و بازرسی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و مسئول روابط عمومی فرمانداری در سالن جلسات شهرداری پاکدشت برگزار شد.

علی رضایی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن قدر دانی از زحمات مسئول و نیروهای روابط عمومی به منظور پوشش دهی اخبار شهرداری بر لزوم تقویت و توسعه این واحد و انعکاس گسترده اخبار فعالیت های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت تاکید نمود.

وی با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی عنوان نمود: روابط عمومی چشم و گوش، زبان و آینه ی یک مجموعه است که همواره باید واقعیت ها را در خصوص روند عملکرد مجموعه منعکس کند و وجود روابط عمومی قوی در یک مجموعه می تواند به رشد و تعالی آن کمک کند.

شصتی سرپرست شهرداری با اشاره به نقش اساسی واحد روابط عمومی و با بیان اینکه وظیفه روابط عمومی برقراری ارتباط با گروه های اجتماعی مختلفی از مردم است، اظهار داشت: انجام این امر مهم نیازمند هنری است که بتواند طیف وسیعی از مردم را در ارتباطات خود پوشش دهد و مخاطبین را با رسالت سازمان همسو سازد.

وی کارگزاران این واحد را پل ارتباطی موثر میان مردم و مسئولین دانست و تصریح نمود: انعکاس کارهای انجام شده در بین جامعه باعث دلگرمی مردم شده و آنان را بیش از پیش متمایل به مشارکت در امور شهر می کند.

در پایان مراسم ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست شهرداری و دیگر مسئولین با اهداء لوح تقدیر و گل از تلاش های فعالان عرصه روابط عمومی شهرداری تجلیل به عمل آوردند.