- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

آتش نشانی ورامین به وسایل و تیم حرفه ای غواصی تجهیز شد

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از ایرنا، محسن پارسا روز دوشنبه ۳ مهر ۹۶ در جمع خبرنگاران گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در راستای خدمت رسانی به مردم در حوزه های مختلف و با توجه به برنامه ها و اهداف سازمانی نسبت به تشکیل تیم غواصی حرفه ای اقدام کرده است.

وی افزود: شهرستان ورامین و منطقه جنوب شرق استان تهران از هزاران هکتار اراضی زراعی و کانال های انتقال آب درجه یک و دو برخوردار است و لزوم تشکیل تیم غواصی حرفه ای آتش نشانی ایجاب می کرد.
وی اظهار کرد: با توجه به تغییر رویکرد آبیاری اراضی کشاورزی از سنتی به صنعتی و احداث استخرهای آب دو منظوره آبیاری و پرورش ماهی و احتمال وقوع حادثه غرق شدگی افراد، سازمان آتش نشانی با خرید تجهیزات کامل غواصی آماده خدمات رسانی به مردم است.
وی بیان کرد: غواصان این سازمان با طی کردن دوره های تخصصی امداد و نجات و نجات غریق آماده اند تا در مأموریت های محوله خدمات خود را به مردم شهرستان ورامین و مناطق اطراف ارائه کنند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی ورامین افزود: علاوه بر ارائه خدمات امدادی، تیم غواصی سازمان آتش نشانی ورامین آمادگی لازم برای ارائه خدمات آموزشی به سازمان های آتش نشانی سایر شهرستان های استان تهران را دارد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
ورامین ۳ ایستگاه آتش نشانی دارد.