- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

آغاز عملیات آسفالت معابر روستایی ورامین/ مسیر اصلی ری ورامین بهسازی می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین روز گذشته در جریان بازدید از روند اجرای عملیات آسفالت معابر روستایی ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی اداره کل راهداری استان تهران و تأمین اعتبارات مورد نیاز، کار روکش آسفالت جاده روستایی شاهزاده محمد(ع) تا روستای خالد‌آباد به طول ۵ کیلومتر آغاز شد تا مشکل یکی از مهم‌ترین مسیرهای روستایی برطرف شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسیرهای ارتباطی جنوب ورامین که مرکز این شهرستان را به محور قم گرمسار و شهرک صنعتی چرمشهر متصل می‌کند، جاده موسوم به چرمشهر است که به دلیل تردد روزانه صدها دستگاه خودروی سنگین، تریلی و کامیون با مشکلاتی به ویژه در مسیر ۳کیلومتری سه‌راهی حسن‌آباد تا محور قم گرمسار مواجه شده است.

فرماندار ورامین اضافه کرد: تردد خودروهای سنگین و بارش‌های شدید ماه‌های اخیر باعث شده تا بخشی از روکش آسفالت این محور از بین رفته و تردد خودروها را با خطر همراه کند و با وجود ترمیم مقطعی این مسیر، مشکل آن به طور کامل برطرف نشده است.

کاغذلو ابراز کرد: با تأمین اعتبار و پس از تعیین پیمانکار، به زودی عملیات بهسازی و روکش آسفالت این مسیر مهم انجام می‌شود تا یکی از مطالبات مردم به ویژه رانندگان خودروهای سنگین در این محور محقق شود.

وی همچنین از اجرای طرح بهسازی مسیر اصلی ری ورامین توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران و جنوب‌شرق تهران خبر داد.

فرماندار ورامین یادآور شد: پس از برگزاری جلسه مشترک معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری استان تهران به منظور رفع مشکلات مسیر ورامین به ری به عنوان تنها مسیر دسترسی به تهران و سفر وزیر راه و شهرسازی به ورامین، رفع مشکلات این مسیر بازگو شد که با دستور وزیر و مساعدت اداره کل راهداری استان تهران، زمینه این مهم فراهم شد.

کاغذلو تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، کار ترمیم روکش آسفالت، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و نصب دوربین‌های سرعت‌سنج در مسیر ری به ورامین آغاز شده تا مشکلات تردد مردم شهرستان‌های جنوب شرق تهران به پایتخت برطرف شود.