- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

آموزش پیشگیری از آسیب اجتماعی به دانش آموزان شرق استان تهران

به گزارش ندای وارنا؛ [1]امیر محمدی صبح سه شنبه در مراسمی که به مناسبت هفته ناجا در دبیرستان دخترانه فرزانگان ورامین برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: امنیت جمهوری اسلامی ایران را ناجا تضمین کرده است و وجود نیروی انتظامی یک نعمت الهی است که برخی ها قدر آن را نمی دانند.

محمدی با بیان اینکه همین اقتدار نیروی انتظامی سبب شده است که  دختران و پسرهای ما در ساعات پایانی روز در خیابان ها حضور داشته باشند افزود: این حضور توام با آرامش به خاطر وجود سلحشوری و اقتدار نیروی انتظامی است که باید همگان قدر این نهاد مقدس را بدانیم و شاکر خداوند متعال باشیم و نیروی انتظامی از دیدگاه آموزش و پرورش همان فرهنگ آموزش و پرورش محسوب می شود اگر نیروی انتظامی در میان مردم و عرصه های مختلف نداشتیم قطعا کشور آسیب خواهد دید.

وی با اشاره به اینکه ناجا دوشا دوش آموزش و پرورش در عرصه های پیشگیری و فرهنگی تلاش کرده است گفت: ما به عنوان یک فرهنگی اعلام می کنیم که نیروی انتظامی شرق استان تهران تمام توان خود را برای آموزش موارد از جمله پیشگیری از موادمخدر و بسیاری از هنجار و آسیب های دیگر تلاش فراوانی به کار برده است.

مدیر آموزش و پرورش ورامین با اشاره به تلاش های بی وقفه نیروی انتظامی جهت آموزش دانش آموزان بیان داشت: نیروی انتظامی کلاس ها و همایش های مختلفی را برای آموزش دانش آموزان در ستاد فرماندهی ارائه کرده که در این زمینه باید از ناجا تقدیر کنیم.

محمدی گفت: دانش آموزان برای ما یک نعمت الهی هستند که برای آموزش آنها باید وقت فراوانی را گذاشت و آموزش و پرورش و خانواده به تنهایی نمی تواند این کار را انجام بدهند و نیروی مقتدر انتظامی به کمک آمده است و خوشبختانه این کار خود را به نحو احسنت انجام داده است.

منبع : مهر

انتهای پیام/