- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اجازه هجمه به حیثیت مسئولین در شهرستان قرچک نمی دهیم

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین احدالله سینکایی، پیش از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: اصحاب رسانه به حواشی این شهرستان و استان تهران دقت داشته باشند.

وی گفت: از همه دوستان عزیز انتظار دارم تا مشکلات شهرستان را مورد بررسی بیشتر قرار دهند، در مورد مشکلات برخی بانک ها، اخباری بدون تحقیق و بررسی منتشر شد، این صحیح نیست، باید اخبار واقعی منتشر شود.

دادستان قرچک افزود: نباید با انتشار برخی اخبار حیثیت شهرستان را زیر سوال برد، متاسفانه اخباری افسار گسیخته و بی سر و سامان منتشر می شود، نباید به حیثیت مسئولین هجمه وارد کرد، هنوز پرونده ای تشکیل نشده است، اما در فضای مجازی اخبار را منتشر می کنند.

سینکایی افزود: برخی شبکه های مجازی در حال اشاعه شایعاتی در جامعه هستند و وجهه شهرستان را زیر سوال می برند.

وی سپس به ایجاد امنیت، به عنوان وظیفه ذاتی دادسرا اشاره کرد و گفت: ما به امنیت شغلی و اقتصادی کارگران نیز اهمیت می دهیم و به عنوان مدعی العموم با افرادی که در حال ایجاد فساد اقتصادی بوده و امنیت اقتصادی را به چالش می کشند، برخورد می کنیم.

وی سپس به مشکل ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قرچک اشاره کرد و گفت: وعده ای برای اعطاء ساختمان به دادسرای قرچک داده شده اما متاسفانه تاکنون و پس از گذشت ۳ ماه از سال هنوز اقدامی نشده است.

سینکایی گفت: ما هم اکنون به صورت موقت در ساختمانی فرهنگی مستقر هستیم و نیاز به ساختمان مخصوص برای دادسرا به شدت احساس می شود.