- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اجرای سرود «کالای ایرانی» در جهت حمایت از کالای تولید داخل

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حسین نجفی اظهار داشت: یکی از نسخه های علاج وضعیت کنونی اقتصاد، عمل به فرامین مقام معظم رهبری است که بسیاری را از آنها در شرح شعار سال و حمایت از کالای ایرانی خلاصه شده است.

وی افزود: تمام اقشار به ویژه قشر هنرمند با گذشت ۷ ماه از سال و بدون تعارف باید ببینند چه گامی جهت فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی و دوری مردم از خرید کالاهای قاچاق انجام داده اند.

نجفی تاکید کرد: باید ببینیم تاکنون چند فیلم و تئاتر جذاب، چند قطعه موسیقی مردم پسند، چند انیمشین با موضوع شعار سال تدوین شده و معدود آثاری که ساخته شده آیا برای اغنای فضای فکری جامعه کافی بوده است یا خیر.

سرپرست گروه همخوانی آل یاسین بیان داشت: گروه همخوانی آل یاسین شهرستان ورامین سرود کالای ایرانی را در فروردین ماه سال جاری ساخته و به عنوان ذره ای از دریای هنر میهن اسلامی، یقینا تا پایان سال در محافل مختلف اجرا و در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

نجفی بیان داشت: تولید این قطعه را فقط یک قدم و حرکت در جهت پیشرفت اقتصادی ایران عزیز، تلقی کرده و از گروه های همخوانی و دیگر هنرمندان باغیرت می خواهیم تا با تولید آثار جذاب هنری، در عبور از وضعیت فعلی اقتصاد کشور سهیم باشند.

مهر