- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اجرای طرح اجتماع محور برای پیشگیری از اعتیاد در قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  اردشیر بهرامی رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی طرح اجتماع محور برای پیشگیری از اعتیاد توسط مرکز مشاوره و خدمات روان شناسی سیفا  و مرکز سلامت روان محلی سایه همراز فرزانگان و در محله پوئینک شهرستان قرچک اجرا می شود.

وی افزود: این مجموعه برنامه ها و اقدامات در راستای اجرای پایلوت سند جامع تقسیم کار ملی کاهش اعتیاد در قرچک صورت می گیرد.

رئیس بهزیستی قرچک تصریح کرد: تیم روانشناسان با حضور در سطح محله و در نشستی با هیئت مدیره شهرک گلشهر پوئینک به شناسایی مهمترین مسائل و مشکلات اجتماعی این محله پرداختند در این نشست اولین گام از شش گام اجرای طرح اجتماع محور که شناسایی معتمدین و فعالان محلی بود و همچنان شناسایی نیازها می باشد مورد بررسی قرار گرفتند.

وی مهمترین نیازهای ساکنین شهرک گلشهر قرچک را بیان کرد: فقدان امنیت اجتماعی و احساس ناامنی و نیاز به استقرار کلانتری در سطح محله، رهاشدن فاضلاب در فضای شهرک و انتشار بوی نامطوع وبیماری های ناشی از آن، نبود فضای لازم و مورد نیاز برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان وزنان از مهمترین مشکلات شهرک گلشهر می باشد.