- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اجرای پروژه قطارحومه ای تهران پیشوا مهمترین مطالبه مردم منطقه است

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حکمت امیری صبح سه شنبه در جلسه بازنگری رفع مشکلات قطار حومه ای که در فرمانداری پیشوا برگزار شد، مهمترین مطالبه شهروندان پیشوا را تکمیل و راه اندازی پروژه مترو دانست و از فرماندار پیشوا خواست تا با اختیارت قانونی خود در رفع مشکلات مربوط به اجرای این پروژه استفاده و مانع از تداوم شرایط فعلی شود.

امیری در ادامه گفت: با گذشت سالها از روند اجرای عملیات پروژه متروی پیشوا_تهران شاهد بروز مشکلات و معضلاتی در پیشوا هستیم و در دیدار های مردمی یکی از مطالبات اصلی شهروندان، به نتیجه رسیدن و بهره برداری از این پروژه است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم ساکن شهرستان پیشوا مربوط دسترسی به مرکز شهر تهران است که شهروندان علاوه بر هزینه های مالی و خطرات احتمالی با ترافیک روز افزون این مسیر دست و پنجه نرم می کنند.

شهردار پیشوا بیان داشت: افزایش قطارهای حومه ای توسط شرکت راه آهن هم بصورت مُسکن عمل کرده و با گذشت زمان هنوز نتوانسته جوابگوی انتظارات افکار عمومی باشد و مدتی است که عملیات عمرانی این پروژه ملی در شهرستان متوقف و هیچ گونه فعالیتی از سوی پیمانکار انجام نمی شود و این تعلل در اجرای پروژه موجب بروز مشکلات و گاها تلفات جاده ای در بعضی از تقاطع های شهری هم داشته ایم.

وی اظهار داشت : مجموعه مدیریتی شهر پیشوا در راستای احقاق حقوق شهروندان با حمایت نماینده دولت در شهرستان از هیچ کوششی برای رفع موانع موجود در اجرای پروژه دریغ نخواهد کرد.

جلسه مشترک بررسی مشکلات متروی شهرستان پیشوا با حضور عباسی فرماندار ، امیری شهردار و مهدیزاده رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا ، یعقوبی معاون برنامه ریزی فرمانداری و قارونی کارشناس امور عمرانی فرمانداری تشکیل و دراین جلسه مشکلات موجود در ایستگاه فعلی راه آهن و تقاطع های غیر همسطح چهارراه محمدآباد و قلعه سین مورد بازنگری قرار گرفت.

منبع : مهر

انتهای پیام/