- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اجرای ۲۳ برنامه فرهنگی و ورزشی در بخش آقایان و بانوان در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حسین طالقانی صبح شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز ۲۶ مهرماه تا دوم آبان در سراسر کشور تحت عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش  فرصت مناسبی است تا فرهنگ ورزش را در بین آحاد مردم جامعه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه ورزش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان شادابی و سلامتی جسم و روح نقش مهمی در زندگی انسان‌ها دارد،گفت: ورزش آهنگ موزون سلامتی، نماد قدرت، همت، صلابت، ایستادگی و ارزش‌های والای انسانی است و بدون شک یکی از محورهای اساسی دستیابی به توسعه پایدار جوامع به حساب می‌آید.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت در ادامه افزود: در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و به منظور ترویج و توسعه ورزش و معرفی ظرفیت های شهرستان بیش از ۲۳ برنامه فرهنگی و ورزشی در بخش آقایان و بانوان این شهرستان، اجرا خواهد شد.

طالقانی گفت: مسابقات ورزشی همگانی، رقابتهای ویژه کارمندان ادارات ،پیاده روی خانوادگی با جوایز متعدد و برگزاری جشنواره جام نشاط و تندرستی،گلباران قبور مطهر شهدا و ده ها برنامه ورزشی دیگر از جمله مسابقات و برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

وی بیان داشت: بلافاصله بعد از اتمام این هفته ،برنامه ریزی های صورت گرفته برای بزرگترین رویداد فرهنگی شهرستان که هفته فرهنگی شهرستان پاکدشت است اجرایی خواهد که اداره ورزش و جوانان با سه برنامه مهم در آن حضور خواهد داشت که تجلیل از پیشکسوتان ورزشی و برگزاری همایش ورزش صبحگاهی ویژه آنان و برگزاری همایش روانشناسی ورزشی ویژه بانوان با مباحثی در خصوص نشاط اجتماعی و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با جوایز ویژه از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته خواهد بود.

منبع : مهر

انتهای پیام/