- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اجرای ۷۰۰ پروژه توسط شهرداری ورامین طی ۲۸ ماه

به گزارش ندای وارنا؛ [1] عصر چهارشنبه، جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری ورامین به ریاست حسین دهقان شهردار ورامین و با حضور محمد حسن فرجی رییس شورای اسلامی شهر ورامین در جهت بررسی و تشریح برنامه ها ، پروژه های خدماتی عمرانی و نظرات مدیران برگزار گردید.

 

حسین دهقان شهردار ورامین ضمن ارزیابی از عملکرد شهرداری گفت : عملکرد شهرداری ورامین در حوزه های مختلف خدماتی و عمرانی در سال ۹۸ خیلی خوب بود و امیدوارم با برنامه ریزی و کارشناسی در جهت آبادانی و توسعه شهر ورامین گام های بیشتر و بهتری در سال ۹۹ برداریم.

 

وی گفت: همه سازمان های مربوطه در موضوع دفن فوتی های بیماران کرونا خوش درخشیدند و از زحمات همه دوستان در مبارزه با ویروس کرونا از جمله زحمات و تلاش های جهادی نیروهای سازمان های آرامستان و پسماند ، آتش نشانی ، سازمان حمل و نقل و بار ترافیک تشکر و قدردانی می کنم.

 

دهقان افزود : طی ۲۸ ماه گذشته شهرداری ورامین حدود ۷۰۰ پروژه در حوزه های مختلف فنی عمران ، حمل و نقل ترافیک ، خدمات شهری ، فرهنگی اجتماعی ، ورزشی و …  انجام داده است.

 

در ادامه این نشست محمد حسن فرجی رییس شورای اسلامی شهر ورامین بیان داشت : در قرآن کریم خداوند وعده داده ما مومنین را آزمایش خواهیم کرد و موضوع کرونا یک آزمایش الهی است. امروز ایمان و عمل صالح ما را نجات می دهد. مجموعه شهرداری ورامین در خدمت رسانی به مردم و مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشیده و این خدمات تا کنون با شدت بیشتری در حال انجام است.

 

در ادامه این نشست هر یک از معاونین و مدیران به تشریح برنامه ها و تبادل نظر  پیرامون مسائل شهری پرداختند.

انتهای پیام/ف