- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اجرای ۷۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در سطح شهرقرچک طی ۸ ماه

به گزارش ندای وارنا؛ [1]محسن خرمی شریف پیش از ظهر شنبه با اشاره بر ضرورت ساماندهی و ارتقای کیفیت آسفالت معابر و کوچه‌ها اظهار داشت: ساماندهی و ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر شهری یکی از ضرورت‌های اساسی شهر است که این شهرداری این مسئله را به‌عنوان یکی از اولویت‌های خدمت‌رسانی در برنامه‌های اجرایی و عمرانی خود قرار داده است.

این مدیر شهری بابیان اینکه آسفالت و بهسازی معابر شهر به‌عنوان یک اولویت در دستور کار شهرداری قرار دارد افزود: در حوزه عمران و نوسازی شهر قرچک برنامه‌های مختلفی از سوی مدیریت شهری بر مبنای سیاست‌ها تدوین‌شده است که این برنامه‌ها به‌مرور در طول سال جاری تحقق می‌یابد.

خرمی شریف بابیان اینکه هدف از اجرای لکه‌گیری و آسفالت معابر ایمن‌سازی آن‌ها و رضایت شهروندان است، اظهار کرد: آسفالت و لکه‌گیری مناسب معابر شهر به دلیل حفاری دستگاه‌های مختلف از خواسته‌های مهم شهروندان است و در همین راستا شهرداری موظف است در خصوص بهسازی این معابر اقدام کند.

وی بیان داشت: در همین راستا زیرسازی و آسفالت بیش از ۷۰ هزار مترمربع از معابر سطح  شهر قرچک بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۸ ماه نخست سال جاری در راستای بهسازی و ارتقای کیفیت معابر شهری صورت گرفت.

شهردار قرچک از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل در آسفالت قدیمی و آسیب‌دیده معابر سطح شهر مراتب را با سامانه ۱۳۷شهرداری به‌صورت ۲۴ ساعته در میان بگذارند تا طبق اولویت‌بندی، عملیات‌ترمیم و روکش آسفالت آن توسط معاون عمران شهرداری اجرا شود.

منبع :مهر

انتهای پیام/