- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اختتامیه اولین جشنواره فیلم کوتاه و مستند ورامین برگزار شد

به گزارش ندای وارنا [1]؛ [1]مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه شهرستان ورامین بعد از ۳ روز اکران فیلم های راه یافته به جشنواره در فرهنگسرای رازی ورامین برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این جشنواره به نفرات برتر بخش مستند و داستانی تندیس و لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

گفتنی است که در این اختتامیه از فیلمسازان نیز توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و دبیر خانه جشنواره و تقدیر و قدر دانی ویژه صورت گرفت.

در این مراسم از هیئت داوران «حمید عجمی»، «اسماعیل بور بور» و «هادی رحیمی» تقدیر شد وطی حکمی از طرف ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین «اسماعیل بور بور» به عنوان مسئول کانون فیلم شهرستان ورامین منصوب شد.

لازم به ذکر است که برنامه های اکران فیلم های اولین جشنواره فیلم کوتاه و مستند ورامین همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس آغاز به بکار کرد و نشست های تخصصی در خصوص نقد و بررسی و آسیب شناسی فیلم کوتاه و مستند با حضور اساتید و هیئت داوران برگزار شد.

گفتنی است که این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و همکاری کانون فیلم شهرستان  در تاریخ ۵ تیرماه سال جاری شروع به کارکرد که تا پایان اعلام ارسال آثار تعداد ٣٠ فیلم کوتاه و داستانی و ١٧ فیلم کوتاه مستند با موضوعات اعلام شده در فراخوان (قیام خونین ١۵  خرداد ۴٢ ورامین ،  ٨ سال دفاع مقدس و شهدا مدافع حرم ، حمایت از کالای ایرانی ، مسائل و مشکلات شهروندی  ، آسیب های اجتماعی ( طلاق، اعتیاد، کودکان کار ، فضای مجازی)  به دبیر خانه جشنواره رسید که هیت داوران آثار برگزیده را نیز اعلام کردند.

منبع : مهر

انتهای پیام/