- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اختتامیه نخستین جشنواره عکس طبیعت استان تهران برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]ظهر امروز، بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در این مراسم اظهار داشت: از تقسیم‌بندی و واگذاری جشنواره‌های استان تهران به شهرستان قرچک کمال تشکر را دارم که نگاه ویژه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شهرستان دارد.

وی گفت: شهرستان‌های استان تهران از داشتن فضای فرهنگی ضعیف هستند و در این خصوص نگاه ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران را می‌طلبد.

خطیبی بیان داشت: شهرستان قرچک ازنظر فرهنگی و فعالیت‌های فرهنگی سابقه بسیار خوبی دارد و فعالیت فرهنگی هنرمندان این شهرستان در استان تهران چشمگیر است.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک اذعان داشت: مجموعه فرمانداری از همه اقدامات فرهنگی و جشنواره‌های فرهنگی که برای مناسبت‌ها و اعیاد مختلف برگزار می‌شود حمایت می‌کند.

این مسؤول گفت: باید از آثار هنرمندان و دست‌ساخته‌های هنری هنرمندان در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف استفاده شود.

خطیبی بیان داشت: حضور هنرمندان شهرستان قرچک در جشنواره‌های استانی در حد مطلوب بوده است و در رده‌های استانی مقام و رتبه‌های مناسبی کسب نمودند و جا دارد از زحمات هنرمندان قرچکی تجلیل شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در پایان گفت: بحث هنر و فعالیت‌های هنری باید دیده شود و از اقدامات این هنرمندان تجلیل شود.

منبع : فارس

انتهای پیام/