- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اختصاص اعتبارات آلایندگی به قرچک مصوب شد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]بهمن خطیبی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک گفت: شورای اداری شهرستان تبلور مدیریت محلی و حاکمیت منطقه ای است و همه مدیران باید برای ارتقای مدیریت های محله ای و منطقه ای بکوشند.

وی گفت: بر اساس قانون سعی کنیم خدمات را به بهترین نحو انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک به یوم الله ۹ دی اشاره کرد و گفت: برای گرامیداشت ۹ دی در شهرستان برنامه ریزی شده است.

خطیبی به ۷ دی روز نهضت سوادآموزی نیز اشاره کرد و گفت: در راستای سوادآموزی تلاشهای خوبی در شهرستان صورت گرفته و قرچک جزو شهرستانهای برتر استان بوده است.

وی یادآور شد: ۱۲ هزار بی سواد در شهرستان وجود دارد که باید سعی کنیم تا پایان دولت این آمار به حداقل و یا به صفر برسد.

خطیبی بیان کرد: احداث پارک بحران از مطالبات منطقه ای است که باید در دستور کار شهرداری باشد و شهرداری و شورای اسلامی شهر کمک کنند تا هلال احمر در قرچک مستقر و امکانات اولیه برای جمعیت شهری و روستایی دپو شود.

وی افزود: رعایت حقوق شهروندی و ارباب رجوع در ادارات بسیار مهم است و یکی از معیارهای دستگاههای دولتی است که توسط فرمانداری صورت می گیرد، ادارات باید سعی کنند در وقت اداری به امور ارباب رجوع رسیدگی شود و جلسات عمومی در خارج از ساعت اداری برگزار شود.

این مسئول بیان کرد: هماهنگی و همدلی خوبی برای خدمات رسانی در شهرستان وجود دارد و این وحدت و همدلی باعث می شود از ظرفیت ها بیشتر استفاده شود.

رئیس شورای اداری شهرستان قرچک یادآور شد: حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی وظیفه مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه سلامت، اشتغالزایی و آسیب های اجتماعی از اولویت های مهم استاندار جدید است که همه باید این سیاست ها را اجرا کنیم.

خطیبی عنوان کرد: شهرک اداری باید با همکاری شهرداری و اداره راه و شهرسازی در شهرستان تأسیس شود چرا که ادارات در مکان های استجاری هستند و حتی فرمانداری ساختمان مناسبی ندارد.

خطیبی ادامه داد: شهرداری از محل اعتبارات ارزش افزوده برای امور عمرانی هزینه کند.

وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: برنامه های خوبی در شهرستان در دهه فجر باید اجرا شود.

وی بر حضور بموقع رؤسای ادارات در جلسات تأکید کرد

منبع :مهر

انتهای پیام/