- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

ادارات نیازهای قرچک را رتبه بندی کنند/پرهیز از اقدامات جزیره ای

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  حسین نوش آبادی در اولین جلسه شورای اداری قرچک در سال ۹۹ طی سخنانی عمده مشکلات این شهرستان را زیرساختی دانست و گفت: توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، احیا کارگاه‌ها و کارخانجات رو به تعطیلی، توسعه حمل و نقل و راه و ترابری، توسعه منابع پایدار آب، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون و درون شهری و پیگیری حمل و نقل عمومی و مترو جزو اولویت‌های قرچک است.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در هر منطقه و شهرستان باید به امور زیربنایی آن منطقه توجه ویژه شود، تا شاهد پیشرفت و بالندگی آن باشیم.

وی امنیت، عدالت و رفاه را سه مؤلفه مهم برای ارتقا ویژگی‌های زندگی مردم دانست و گفت: باید دولت‌ها روی این سه مؤلفه تمرکز کرده و برای ارتقا آنها تلاش کنند.

این نماینده مجلس یازدهم با بیان این که به مدیران برای رفع نیازهای منطقه کمک می‌کنم، از آنها خواست، اولویت‌ها و مشکلات زیرساختی قرچک را رتبه بندی و برای رفع آنها تلاش کنند.

نوش آبادی ادامه داد: همچنین باید بر اساس برنامه ریزی های مدون و تعریف شده در منطقه کار شود و از موازی کاری و نیز اقدامات جزیره‌ای بپرهیزیم.