- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی

به گزارش ندای وارنا؛ [1]غلامرضا صالحی در دیدار با حسین کاغذلو، سرپرست فرمانداری ورامین اظهار داشت: طرح آمارگیری مسکن روستایی با همکاری سازمان آمار هر ۴ سال یکبار اجرا می شود تا افقی روشن برای طرح نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در اختیار مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان این که این طرح تا کنون طی ۳ مرحله در سراسر کشور اجرا شده افزود: این طرح از ۲۱ مهرماه تا ۲۱ آبان ماه امسال اجرا خواهد شد و امیدواریم این طرح به خوبی به اجرا در بیاید.

صالحی در ادامه از ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی خبر داد و بیان داشت: برای درجا سازی واحد مسکن روستایی هم اکنون ۲۵ میلیون تومان وام با سود ۵ درصد ، ۸ میلیوت تومان بلاعوض بابت آوار برداری، تهیه نقشه و نظارت و ۱۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه بانک مهر ایران به متقاضیان ارائه می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: انجمن خیرین مسکن ساز تحت نظر حساب ۱۰۰ حضرت امام در نظر دارند تا برای دهک ها پائین جامعه که قدرت تأمین آورده و یا دریافت تسهیلات را ندارند اقدام به ساخت مسکن رایگان می کنند که تلاش می شود این انجمن در شهرستان ورامین نیز راه اندازی شود.

منبع : مهر

انتهای پیام/