- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

ارائه خدمات سواد آموزی به نوسوادآموزان قرچک

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از مهر، مسعود مرسلپور ظهر یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶ در جلسه شورای سواد آموزی اظهار داشت: با توجه به اهمیت علم و سواد آموزی که جز از راه عقل پروری و دانش اندوزی میسر نیست بر آن شدیم که بساط آموزش و سواد آموزی را در شهرستان بیش از گذشته گسترش دهیم و به همین دلیل این جلسه تشکیل شده است.

مرسلپور گفت: بحث سواد آموزی موضوع اساسی برنامه های مختلف است و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با تشخیص نیاز زمان و با نگاهی عمیق به مبانی جامعه آینده ، فرمان آموزش همگانی برای مبارزه با بی سوادی را به طور ضربتی با بسیج افکار و امکانات عمومی صادرفرمودند.

وی بیان داشت: طی مصوبات ابلاغی به سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخشداری و جهاد کشاورزی اعلام شد ضمن توجه به رویکرد فرهنگی برای جذب نو سواد آموزان اقدامات لازم را انجام دهند و مردم را به سواد آموزی تشویق کنند.
فرماندار قرچک با تاکید بر لزوم و اجرای سریع طرح سواد آموزی اظهار داشت: لازم است طی ۱۵ روز آینده اقدامات لازم جهت نهضت سوادآموزی در شهرستان قرچک توسط کمیته امداد ، بهزیستی و فنی و حرفه ای صورت بگیرد.
مرسلپور در پایان گفت: از شورای اسلامی شهر و شهرداری می خواهیم همکاری های لازم جهت تخصیص پایه بنر و همچنین اختصاص مکان هایی در فصل تابستان به منظور ارائه خدمات آموزشی سواد آموزی را داشته باشند.