- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اعزام دختران دانش‌آموز به اردوهای مناطق جنگی جنوب در قالب راهیان نور

به گزارش ندای وارنا؛ [1]مهدی نیکبخت در جلسه هماهنگی راهیان نور اظهار داشت: بحث اعزام دانش آموزان به سرزمین‌های نور و سرور در حقیقت راهیان نور است.

وی گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، اردوهای راهیان نور یک ابتکار عملی بسیار بزرگ، مهم و یک فن‌آوری بسیار نوین برای استفاده و استخراج ثروت عظیم از معدن طلای دفاع مقدس است.

نیکبخت افزود: هرچه بیشتر در عرصه معنوی دفاع مقدس فعالیت یا برداشت می‌کنیم به ذخایر این معدن طلا بیشتر افزوده می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک  بیان داشت: تأثیرات تربیتی و خوب اردوهای راهیان نور بر هیچ‌کس پوشیده نیست، این اردوها در حقیقت بزرگ‌ترین اجتماع دانش‌آموزی است.

وی تأکید کرد: شهرستان قرچک در ۳ سال گذشته حائز رتبه برتر و اول استان به لحاظ اعزام‌های کمی و کیفی دانش آموزان به سرزمین‌های نور را کسب کرده است امسال هم برنامه اردوها با همان دقت و شدت قبل برگزار خواهد شد.

نیکبخت اذعان داشت: اولین گروه اعزام دختران دانش‌آموز به اردوهای مناطق جنگی جنوب است که انشا الله با کمیته‌های پنج‌گانه که در این راستا شکل‌گرفته است، همکاری‌های لازم انجام شود و می‌خواهم از همه همکاران که بر مطالعه دقیق این بخشنامه دقت داشته باشند.

این مسؤول گفت: در این سه سالی که شهرستان قرچک حائز رتبه برتر بوده است با همکاری سپاه پانزده خرداد، ما حتی یک ریال هم کمک منطقه‌ای و جذب شهرستانی نداشته‌ایم، هرچه بود کمک و عنایت مدیران و انجمن اولیا بوده است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک در پایان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در این دوره بار مالی متحمل شده به اولیا را در سال جاری کمتر کنیم تا بتوانیم دانش آموزان بیشتری در این اردوها داشته باشیم.

منبع :فارس

انتهای پیام/