- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز قرچکی به اردوی راهیان نور

غلامرضا بختیاری صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام دانش آموزان به راهیان نور شهرستان قرچک، اظهار کرد: جا دارد از سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک که در برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرستان پیش‌قدم بوده و کمک‌حال آموزش و پرورش است، تقدیر کنیم.

وی گفت: راهیان نور سند انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است، در سند تحول بنیادین راهیان نور جزو ساحت‌های تربیتی آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

این مسؤول افزود: در اردوی راهیان نور آسیب‌شناسی صورت می‌گیرد، در اردو راهیان از نفران برجسته استفاده می‌شود و سعی می‌شود از راویان سرشناس و با آگاهی و معلومات بالا استفاده شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: در حوزه اطلاع‌رسانی در خصوص دانش آموزان در مناطق جنگی باید هم‌نوایی و همراهی خوبی صورت گیرد که اطلاع‌رسانی متحد شکل باشد.

وی خاطرنشان گفت: خوشحالیم که مسوولان استانی، شهرستان قرچک را آن‌قدر توانمند ارزیابی کردند که نسبت به اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی جز دو شهرستان برتر استان هستیم.

بختیاری در پایان گفت: در اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز به مناطق جنگی تمام حرکت‌ها قلبی باید باشد و در برنامه‌های فرهنگی رضایت خداوند را در دستور قرار دهید.