- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اعلام برنامه های اداره ورزش ورامین به مناسبت هفته تربیت بدنی

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از مهر، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با تبریک به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی گفت : همه ساله ۲۶ مهرماه لغایت ۲ آبان مزین شده به نام هفته تربیت بدنی که باید این ایام را به ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک و تهنیت گفت .

ابراهیم شیرکوند افزود : این هفته بهترین فرصت برای نشان دادن توانمندی و جایگاه ورزش یک منطقه است که میتوان با ترویج فرهنگ ورزش و شاخص جلوه دادن پتانسیل های موجود ، شرایط را برای رشد و ارتقاء آن مهیا نمود .

این مسوول ادامه داد : ورزش بعنوان اصلی ترین رکن در کنار فرهنگ و آموزش رخ نمایی میکند که میتوان با بهره مندی از این ظرفیت ، شرایط هر جامعه را به نحو احسن به دلخواه ترسیم کرد .

رییس اداره اشاره داشت : شهرستان ورامین نیز دارای قابلیت هایی است که باید برای آن به تدوین برنامه ای مناسب پرداخت و برهمین حسب ، هفته تربیت بدنی بهترین فرصتی شد تا بتوان با برنامه ریزی مدون ، قابلیت ها را به رخ  کشید .

شیرکوند اظهار کرد : برای گرامیداشت این ایام در نظر است برنامه های متنوعی را به مرحله اجرا درآوریم که شامل برنامه های ورزشی در بخش آقایان و بانوان و همچنین حوزه جوانان میباشد .

وی به تدوین شاخص های این هفته اشاره داشت و گفت : رژه اتومبیلرانان ، دوچرخه سواران ، موتورسواران و اسکیت سواران که از میدان ورودی ورامین ( میدان ولیعصر(عج) ) آغاز و بعد از حضور در میدان رازی به اداره ورزش و جوانان ورامین ختم خواهد شد در کنار همایش باستانی کاران ؛ از جمله برنامه هایی در نظر گرفته شده که در روز چهارشنبه (۲۶ مهرماه سال جاری) همزمان با شروع هفته تربیت بدنی بعنوان مراسم افتتاحیه پایه ریزی گردیده است .

رییس اداره افزود : میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته تیراندازی به میزبانی سایت تک تیرانداز در کنار رقابتهای کشوری اتومبیلرانی اسلالوم که در روز جمعه ۲۸ مهرماه سال جاری برگزار میشود از جمله برنامه های کشوری و مهم محسوب خواهد شد .

شیرکوند اظهار داشت : رقابتهای کونگ فو ، کاراته ، رزمی ، شطرنج ، بسکتبال ، دوومیدانی ، والیبال ، وزنه برداری ، ژیمناستیک ، همگانی ، بازیهای بومی – محلی و دهها برنامه دیگر از جمله مسابقاتی میباشد که به مناسبت هفته تربیت بدنی به انجام خواهد رسید .

وی ادامه داد : در نظر است در این ایام دیداری نیز با خانواده های سرافراز شهدا و جانبازان گرانقدر داشته باشیم که در طول هفته به اجرا در خواهد آمد .

شیرکوند در پایان گفت : این امید میرود دیگر ادارات ، نهادها و ارگانها نیز همسو با اداره ورزش و جوانان با برگزاری برنامه های متنوع و مختلف ورزشی شرایط را برای ایجاد شور و نشاط مهیا نمایند .