- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

افتتاح پایانه مسافربری ورامین استقبال مردمی را در پی دارد

 

به گزارش  ندای وارنا به نقل از مهر، محمد امامی امین شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و ورزشی شهرداری ورامین طی سخنانی با تبریک میلاد حضرت علی اکبر( ع) گفت: در این برهه حساس با توجه به رکود اقتصادی و شرایط مالی، کار عمرانی بسیار سخت است.

وی ادامه داد: اغلب شهرداری ها به سختی امور جاری خود را می گذرانند و لذا اقدام انجام شده توسط شهرداری ورامین با اعتبار حدود ۹۰ میلیارد ریال، اقدامی بسیار ارزشمند بود.

 

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران یکی از نیازهای اساسی بحث حمل و نقل را تأمین وسائل نقلیه عمومی دانست و افزود: افتتاح و راه اندازی پایانه مسافربری و پروژه کارت بلیت کمک شایانی به استقبال مردمی از حمل و نقل عمومی خواهد کرد.

 

وی گفت: رشد روز افزون جمعیت و خودروها نیاز به زیر ساخت های حمل و نقل عمومی را دوچندان کرده و اگر نتوانیم این امر را محقق سازیم قطعا ضررهای محیط زیستی و ترافیکی به شهر تحمیل خواهد شد.

 

امامی امین در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس کرده و زمینه بهروزی و بالندگی مجموعه کشور را فراهم می کند.