- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

افتتاح پروژه های عمرانی قرچک برای یکهزار نفر اشتغال ایجاد می کند

به گزارش ندای وارنا؛ [1] بهمن خطیبی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که با حضور حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: تا پایان سال ۹۹ پروژه‌های مختلفی در حوزه عمرانی، صنعت و کشاورزی در قرچک افتتاح خواهد شد که برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

خطیبی افزود: به استناد سند توسعه شهرستان، احداث دهکده سفال و بوم‌گردی، بورس مصالح ساختمانی و تغییر الگوی کشت و آبیاری از جمله پیشران‌های توسعه منطقه محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: ساماندهی سه لکه صنفی صنعتی کارا، حسنک و صالح‌آباد از سال گذشته با جدیت در دستور کار قرار گرفته و همچنین از جمله مشکلات و کاستی‌های شهرک صنعتی قرچک نیز مشکلات اسناد مالکیتی، راه دسترسی، اجرای تصفیه‌خانه و تأمین زیرساخت‌های اساسی دیگر است که امیدواریم در سال جهش تولید به نتایج خوبی در این خصوص برسیم.

فرماندار قرچک بیان داشت: لیست واحدهایی که بر اثر کرونا دچار آسیب شده‌اند احصا شده تا با استفاده از تمهیدات و راهکارهایی که دولت اندیشیده و همچنین حمایت‌های استانی و همت مضاعف مسئولان شهرستانی از مشکلات آنها کاسته شود.

انتهای پیام/ف