- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

افتخارات امروز شهرداری قرچک مدیون تلاش کارگران است

به گزارش ندای وارنا؛ [1] محسن خرمی شریف با تبریک ۱۱ اردیبهشت روز جهاني كار و كارگر، اظهار کرد: یازدهم اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر به‌پاس خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی‌نظیر است تا از زحمات بی‌بدیل این عزیزان تقدیر و تشکر نماییم.

وی بابیان اینکه کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به‌سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند، افزود: بدون شک توسعه پایدار کشور در کنار تمام دستاوردهای علمی و تجهیزات گسترده امروزی، مدیون استعدادها و سرمایه انسانی پرتلاش و کارآمد است و کارگران به‌عنوان نیروی محرکه در چرخه اقتصادی، عمرانی و آبادی نقش برجسته و ویژه‌‏ای دارند.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: افتخارات امروز مدیریت شهری قرچک مدیون تلاش و همراهی کارگران عزیز است و اگر موفقیت‌هایی در شهر صورت گرفته از برکت تلاش و عرق ریختن این قشر تلاشگر، زحمت‌کش و خدوم است.

خرمی شریف در پایان با تبریک این روز فرخنده، اظهار کرد: این‌جانب ضمن تبریک و تهنیت روز جهانی کار و کارگر، از زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی کارگران صدیق و خدوم شهرستان، به‌ویژه شهرداری قرچک که علیرغم فراز و نشیب‌ها، سرفرازانِ در جهت توسعه و آبادانی شهر تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرده، از خداوند متعال توفيقات روزافزون توأم با  سلامتي و سعادت برای همه عزيزان  مسألت می‌نمایم.